رفتن به مطلب

کنترل جادویی تلویزیون چیست؟


ارسال های توصیه شده

 

کنترل جادویی: مطمئنا ممکن است که نام کنترل های جادویی را شنیده باشید. این مدل کنترل ها که چند سالی است به تلویزیون ها مخصوصا تلویزیون های ال جی افزوده شده است سبب شده اند که امکانات و قابلیت های بسیار جالبی به تلویزیون ها افزوده شود و در اختیار کاربران قرار بگیرد. اکنون با خواندن این مطالب امکان دارد که سوالات جالبی در مورد این کنترل ها مانند این که کنترل جادویی چیست؟ چه قابلیت ها و امکاناتی دارد؟ و همچنین با دیگر ریموت کنترل های عادی سایر تلویزیون ها چه تفاوتی دارد؟ پس اگر به دنبال جواب این سوالات می باشید از شما می خواهیم که این مطلب را مطالعه کنید.

کنترل جادویی در تلویزیون های ال جی

تلویزیون های ال جی جزء اولین تلویزیون هایی به شمار می روند  که از کنترل های جادویی پشتیبانی می کند. این مدل تلویزیون ها با پشتیبانی از این ریموت کنترل ها دسترسی و کنترل سرگرمی هایتان را به راحتی امکان پذیر می کند. به علاوه از طریق یکی از خارق العاده ترین تکنولوژی های هوشمند ال جی یعنی تکنولوژی تشخیص صدای Voice Mate می توانید در کمترین زمان ممکن به جست و جوی برنامه های مورد علاقه یتان و همچنین عوض کردن کانال ها بپردازید.

در اصل کنترل های جادویی که مانند موس لپ تاپ ها عمل می کنند همان Majic motion می باشند. یعنی همان کار هایی که با یک موس لپ تاپ می توان مورد استفاده قرار داد با این ریموت کنترل های جادویی نیز می توان انجام داد. همچنین جالب است که بدانید این کنترل ها به صورت بی سیم و یا همام وایرلس به تلویزیون ها متصل خواهند شد و سپس بعد از اتصال قابلیت های نام برده شده در بند بالایی را می توان مورد استفاده قرار داد.

کنترل جادویی در تلویزیون های ال جی

باتری های کنترل جادویی

البته لازم است که بگوییم باتری این مدل از کنترل جادویی تلویزیون های ال جی نسبت به دیگر ریموت کنترل ها زود تر تمام می شوند و آن هم به دلیل این است که از طریق ارتباط رادیویی مستمر اطلاعات را به تلویزیون ها انتقال خواهد داد. پس یرای حل این مشکل می توانید باتری هایی که قابلیت شارژ شدن را دارند خریداری نمایید تا بتوانید با شارژ کردن آن ها مدت زمان بیشتری از آن ها استفاده کنید. همچنین در صورت تمام شدن باتری یعنی زمانی که شارژ آن رو به اتمام شدن می باشد توسط هشدار تلویزیون از آن مطلع می شوید.

مدل های کنترل جادویی تلویزیون های ال جی

کنترل جادویی تلویزیون های ال جی در دو مدل تولید شده اند. یکی از این مدل ها. مدل اصلی است که ابعاد و اندازه ای کوچک تر دارد و همچنین مجهز به صفحه كليد با نور پس‌زمینه LED است و برای تلویزیون های ‌هوشمند CINEMA 3D ال‌ جی بسیار مناسب می باشد. نور پس‌زمینه LED به این منظور در این ریموت کنترل ها مورد استفاده قرار گرفته است که در شب استفاده از آن به راحتی امکان پذیر می کند. مدل دوم جدید ترین نسخه ی ریموت کنترل های تلویزیون های ال جی است که تغییرات آن از لحاظ ظاهری و نحوه ی قرار دکمه ها بر روی آن می باشد که این کار نحوه ی کارکردن با آن را بسیار راحت تر کرده است.

مدل های کنترل های جادویی

نحوه ی استفاده از کنترل جادویی تلویزیون های ال جی

نحوه ی استفاده از کنترل جادویی تلویزیون های ال جی بسیار راحت و آسان است و به سادگی امکان پذیر می باشد. برای استفاده از این ریموت تنها کافی است کنترل را رو به نمایشگر تلویزیون بگیرید و برای نمایان شدن فلش اشاره گر تکان دهید. همچنین بهتر است که بدانید با تکان دادن ریموت کنترل فلش اشاره گر بر روی صفحه نمایش تلویزیون تکان خواهد خورد. پس فلش را به طرف محلی مورد نظرتان حرکت دهید و سپس بر روی آن دکمه ی OK را فشار دهید فشار دهید تا عملکرد مورد نظر اجرا شود.

برنامه LG TV Remote ریموت کنترل

در کنترل جادویی تلویزیون های ال جی برنامه LG TV Remote که یک برنامه ی کاربردی و کاملا کارآمد است وجود دارد. که این امکان را فراهم می کند تا گوشی هوشمند کاربر به یک ابزار بسیار عالی با کارایی بالا تبدیل شود. به این صورت که از طریق اشاره گر کنترل در فهرست کانال ها به جست و جو بپردازید. همچنین توسط کنترل جادویی به راحتی می توان دستگاه Blu-ray ،HTiB، گیرنده دیجیتال و سیستم صوتی را کنترل کرد و نیازمند کنترل های جدا برای هرکدام نباشید. همچنین به طور کلی قابلیت کنترل جهانی یا Universal Control شما را از شر ریموت کنترل های دیگر نجات خواهد داد.

منبع :

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...