رفتن به مطلب

آموزش mikroC PRO for PIC


ارسال های توصیه شده

همانطور كه میدانید براي نوشتن برنامه يك ميكروكنترلر نياز به يك كامپايلر يا اسمبلر ميباشد. از آنجا كه استفاده از اسمبلي براي يادگيري و نيز براي نوشتن برنامه هاي كاربردي، قدري مشكل است؛ از يك كامپايلر زبان C براي برنامه نويسي ميكروكنترلر  استفاده ميكنيم. كامپايلرهاي زيادي براي برنامه نويسي ميكروكنترلرهاي  PIC وجود دارد. اين كامپايلرها تمامي زبان هاي معمول همچون  C ،BASICو PASCALرا پشتيباني ميكنند. اما دراين ميان استفاده از زبان C مناسبتر است. در ميان كامپايلرهاي زبان C براي ميكروكنترلرهاي PICميتوان از كامپايلرهاي CCS ،HiTech و MicroC PRO نام برد. از ميان اين سه كامپايلر  MicroC PRO به جهت داشتن كتابخانه هاي متنوع و و پركاربرد و توسعه مداوم آن جهت آموزش انتخاب ميشود. در ادامه آموزش mikroc pro for pic با کامپایلر mikroc pro for pic آشنا و آموزش نحوه نصب و کار با آن را یاد میگیرید.

نرم افزار MikroC Pro for PIC بیش از ۳۶۰ میکرو کنترلر PIC را پشتیبانی می کند. یکی از ویژگی هایی که باعث محبوبیت آن شده است دارا بودن کامل ترین کتاب خانه ها می باشد . از طرفی محیط کاربر پسند آن و راحتی کار باعث شده حتی دانش آموزان هم بتوانند از آن استفاده نمایند. در کتابخانه های این نسخه از کامپایلر، تغییرات بسیار اساسی ایجاد شده است.

از لینک زیر میتونید تعدادی از فایلهای آموزشی این کامپایلر را دانلود کنید

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...