رفتن به مطلب

معرفی گل هورتانسیا یا همان گل مناسب آپارتمان (بخش اول)


sahel2512

ارسال های توصیه شده

 

Picture2-3.jpg

یکی از زیباترین و جذاب ترین گل های تزیینی و گل مناسب آپارتمان، گل هورتانسیا می باشد که با داشتن تنوع بسیار بالایی از گلبرگ های خود توانسته است توجه بسیاری از افراد را به سوی خود جذب کند. گل هورتانسیا نیاز به آبیاری بسیار زیادی داشته و بایستی به این امر بسیار توجه کنید.

آیا شما نیز به دنبال نگهداری گل هورتانسیا یا همان گل مناسب آپارتمان هستید؟ آیا از شرایط نگهداری گل هورتانسیا اطلاعات کافی دارید؟ از شما دعوت می کنیم که ما را تا آخر مقاله پیش روی خود همراهی کنید و اطلاعات بسیار جالبی را در این خصوص به دست بیاورید. با ما همراه باشید.

گل هورتانسیا یا همان 
گل مناسب آپارتمان یکی از جدیدترین و زیباترین گل های تزیین و آپارتمانی می باشد که در سال های اخیر مورد توجه بسیاری از افراد واقع شده است بنابراین همین الان اقدام به خرید گل آپارتمانی هورتانسیا کنید و خانه ی خود را زیبا تر کنید. نام علمی این گل زیبا Hydrangea macrophylla بوده و بسیاری از افراد آن را با نام گل ادریسی می شناسند. معیار زیبایی این گل زیبا برگ ها و گلدهی آن می باشد. خاستگاه گل هورتانسیا نیز کشور ژاپن و چین بوده که بیشتر در جزایر هونشو ژاپن می توان گونه های بسیار متنوعی از این گل را مشاهده نمود. رنگ گل های این گیاه زیبا نیز به رنگ بنفش، آبی، سفید و صورتی می باشد. گل هورتانسیا در نزدیکای عید نوروز بسیار بالا می باشد و بسیاری از افراد با خرید گل آپارتمانی هورتانسیا میتوانند محل کار و منزل خود را زیبا نموده و تغییرات بسیار زیادی را در دکوراسیون محل زندگی و کار خود به وجود بیاورند.

شرایط نگهداری گل هورتانسیا

اگر قصد دارید تا 
خرید گل آپارتمانی هورتانسیا را انجام دهید و در گلخانه یا منزل خود نگهداری نمایید می توانید با در نظر گرفتن شرایط نگهداری آن به بهترین نحو از آن نگهداری داشته باشید. از مهمترین موارد لازم برای نگهداری از گل هورتانسیا می توان به موارد زیر اشاره نمود:

– گلدهی: گلدهی گل هورتانسیا را می توان در روزهای نزدیک به نوروز مشاهده کرد که می توانید به کمک این گل منزل خود را تزیین نموده و زیبایی خاصی را به منزل خود ببخشید. شما میتوانید با ارسال گل در تهران آن را به عزیزانتان هدیه دهید.

– دما: گل هورتانسیا عاشق روزهای گرم تابستانی بوده به همین جهت می توانید در روزهای تابستانی از رشد بسیار زیادی برخوردار باشد همچنین در روزهای سرد نیز می توانید دمای محیط را بالا برده تا از آسیب رساندن به گل هورتانسیای خود جلوگیری به عمل بیاورید.

– آبیاری: گل هورتانسیا به اب بسیار زیادی نیازمند است به همین جهت سعی بر آن داشته باشید که از آبیاری آن غافل نشوید همچنین در روزهای تابستان آن را در سایه نگهداشته تا به آبیاری کمتری نیاز داشته باشد. 
. شما میتوانید با ارسال گل در تهران این گل را به عزیزانتان هدیه دهید ولی حتما درباره آبیاری به آن بگویید

– خاک و کود: گل هورتانسیا به تمام موارد معدنی و آلی نیازمند بوده که از مهمترین آنها می توان به آهن و یون های فلزی اشاره کرد که بایستی با نهایت دقت در تامین این مواد کوشا بوده تا گل شما یکی از زیباترین و جذاب ترین گل های هورتانسیا به شمار بیاید. .شما میتوانید با ارسال گل در تهران این گیاه را به عزیزانتان هدیه دهید ولی حتما طرز نگهداری آن را نیز بگویید


– تعویض گلدان: توجه داشته باشید که گلدان های گل هورتانسیا بایستی از فضای بسیار بزرگ تری برخوردار باشد چرا که این گل از رشد بسیار بالایی برخوردار بوده و به همین جهت استفاده از گلدان های استکانی به دردی نخواهد خورد. منبع: 
خرید گل آپارتمانی وی آی پی شاپ
 
 
لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...