رفتن به مطلب

تابستان داغ ایده‌ها و تازه‌های فناوری‌ دیجیتال در الکامپ ۹۸


ارسال های توصیه شده

تهران- ایرنا- چیزی تا گردهمایی بزرگ علاقه‌مندان به دنیای کامپیوتر و دیجیتال در نمایشگاه بین‌المللی تهران نمانده، امسال نیز همچون سال‌های گذشته در روزهای داغ تابستان نمایشگاه پرشور الکامپ با بخش‌های متنوع برای تمامی سنین از فردا به مدت ۵ روز دایر می‌شود.

الکامپ ۹۸، از فردا ۲۷ تا ۳۱ تیر در محل دائمی نمایشگاه تهران با شعار راهبردی «آینده بهتر» برگزار می‌شود، این نمایشگاه به نوبه خود در عرصه طراحی، ساخت و تولید و پشتیبانی از محصولات، خدمات، محتوا و راهکارهای صنایع الکترونیکی، کامپیوتر و دیجیتال در اقتصاد ایران، بزرگترین رویداد فناوری کشور به حساب می‌آید.

الکامپ همه ساله با حضور گسترده و چشمگیر دست‌اندرکاران این حوزه و مخاطبان آنها در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و آوردگاهی است که سالانه ذینفعان توسعه و تحول اقتصاد دیجیتال با بررسی فرصت‌های بازار به جایگاه‌سازی محصولات و خدمات خود پرداخته و عملکرد سالانه خود را در معرض دید و داوری مشتریان و استفاده‌کنندگان قرار می‌دهند تا با تحریک تقاضای بازار به تعمیق و گسترش اقتصاد کشور یاری رسانند.

این نمایشگاه به توجه به نیاز جامعه هر سال گسترده شده و بخش‌های متنوعی به آن اضافه می‌شود، امسال نیز علاوه بر روند طبیعی نمایشگاه که ارائه آخرین دستاوردها در این حوزه است، بخش‌های مختلف با عناوین گوناگون در نظر گرفته شده که یکی از این بخش‌های جدید «الکامپ جابز» برای اشتغال و کاریابی دانش‌آموختگان آی تی است، این بخش با هدف اتصال افراد ماهر به کسب‌وکارهای این حوزه دیده شده است.
بخش «الکامپ ترندز» که امسال برای نخستین بار به این نمایشگاه افزوده شده است در سالن شماره ۶ نمایشگاه دایر شده و برای پرداختن به فناوری‌های جدید مانند بیگ دیتا (کلان داده)، بلاک چین (فناوری زنجیره بلوکی) و نظایر آن در الکامپ ۹۸ طراحی شده است.

از آن‌جا که خلق آینده بهتر با درخشش ستاره‌های نوظهور امکان‌پذیر می‌شود، امسال نیز همچون سال‌های گذشته، بخشی از سالن‌های این نمایشگاه به استارتاپ‌ها اختصاص داده شده است، الکام‌استارز که این سال‌ها گل سر سبد نمایشگاه شده، به محلی برای دیده شدن بهتر توانایی‌های کسب‌وکارهای نوپا در ایران تبدیل شده است، امسال نیز سالن‌های ۷، ۸، ۹، ۱۰ و ۱۱ میزبان الکام‌استارز و استارتاپ‌ها خواهد بود و قطعاً علاقه‌مندان به این حوزه ایده‌های جذاب و جدیدی را در بین آن‌ها مشاهده خواهند کرد.

همچنین به منظور رونق تولیدات دیجیتال و نوآورانه، بخش الکام گیمز با حضور فعالان و بازیگران زیست‌بوم بازی‌های رایانه‌ای از دیگر بخش‌های مهم و پر مخاطب الکامپ امسال خواهد بود.
افزون بر این، امسال شاهد برپایی الکام‌پیچ (ارائه تیم‌های استارتاپی در حضور داوران) در سالن ۱۳، آوردگاه سرمایه (محلی برای دیدار با سرمایه‌گذاران و ارائه ایده) در سالن ۸ و همچین پاویون شتاب (محلی برای گفت‌وگو با مربیان و افراد باتجربه در این حوزه) در سالن ۷ هستیم.

در کنار تمامی بخش‌های خصوصی و دولتی فعال در این حوزه، امسال ایرنا هم به عنوان حامی رسمی نمایشگاه همراه علاقه‌مندان به این حوزه است و از بازدیدکنندگان دعوت می‌کند تا از غرفه مرکز نوآوری‌های رسانه‌ای ایرنا در سالن ۸ نیز بازدید کنند.

156484234.jpg

 

 

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...