رفتن به مطلب

صدور جواز کارخانه فولاد اقليد فارس


ارسال های توصیه شده

خبرگزاري مهر: رئيس سازمان صنايع و معادن استان فارس از صدور جواز براي کارخانه فولاد اقليد طي چند روز اخير خبر داد. به گزارش خبرنگار مهر در شيراز، علي شهپري در نشستي خبري افزود: فولاد اقليد و فسا از جمله مصوبات دور سوم سفر هيئت دولت بود که براي فولاد اقليد سرمايه گذار آن نيز قطعي شد. وي مصوبات مربوط به ايجاد کارخانجات حوزه فولاد را به عوان يکي از دستاوردهاي بزرگ استان فارس در حوزه صنعت ياد کرد و افزود: در حال حاضر عمليات پروژه فولاد ني ريز در حال اجراست. رئيس سازمان صنايع و معادن استان فارس با اشاره به وضعيت کارخانه ايران خودرو در فارس نيز بيان کرد: در اين خصوص مسئولان کارخانه قول داده اند که تا بهمن ماه پژو پارس را به عنوان محصول اول در استان توليد کننده و محصول ديگري نيز به عنوان محصول دوم در نظر گرفته شده که در آينده اطلاع رساني مي شود.

 

شهپري با اشاره به نزديک شدن به هفته صنعت و معدن نيز بيان کرد: در هفته صنعت و معدن 18 واحد صنعتي با سرمايه گذاري 68.14 ميليارد تومان با ايجاد اشتغال 546 نفر به بهره برداري مي رسد. وي با اشاره به اينکه حجم سرمايه گذاري پروژه ها در حال فزوني است، توضيح داد: بالا بودن سرمايه گذاري اوليه پروژه ها به معني توليد انبوه و ايجاد امکان ارسال محصول به خارج از استان است. رئيس سازمان صنايع و معادن استان فارس با اشاره به نوع صنايع قابل بهره برداري در اين هفته نيز بيان کرد: 18 پروژه اي که به بهره برداري مي رسند در حوزه هاي مختلفي از جمله صنايع غذايي، کانيهاي غير فلزي، صنايع زيرساختي، صنعت توليد شير خشک و... است.

 

وي از ايجاد صنايع توليد شير خشک در استان فارس نيز به عنوان يک اقدام مثبت ياد کرد و افزود: اين کارخانه فرآوري شير استان را به نحو چشمگيري افزايش خواهد داد. شهپري با اشره به قانون هدفمند کردن يارانه ها و ارتباط آن با حوزه صنعت نيز بيان کرد: در اين خصوص تاکنون سناريوي قيمت حامل هاي انرژي اعلام نشده و در اين رابطه بايد از هم اکنون صنعتگران آمادگي هاي لازم را داشته باشند. وي با تاکيد بر ثبت نام فعالين حوزه صنعت در موضوع شناسه صنعتي و دريافت کد رهگيري بيان کرد: بنگاه هاي صنعتي بايد از هم اکنون آناليزي از انرژي را براي خود داشته باشند. رئيس سازمان صنايع و معادن فارس با اشاره به اينکه اين صنعتگران بايد از هم اکنون جوانب کار را ببينند، افزود: البته بايد گفت آن دست از افرادي که در حال احداث کارخانه هستند از هم اکنون مي توانند پيش بيني هاي لازم را داشته باشند تا در حوزه طراحي و معماري همچنين انتخاب ماشين آلات و طراحي سيستم هاي سرمايشي و گرمايشي خود از هم اکنون جوانب کار را ديده باشند.

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

85fcqk76mf0zisap5a9p.jpg

 

 

 

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...