رفتن به مطلب

تین کلاینت اینتل به اندازه کف دست


samanens

ارسال های توصیه شده

 

867519228d1d5325856fc61d710ded0e_M.jpg


تین کلاینت اینتل به اندازه کف دست

این تین کلاینت به اندازه یک کف دست میباشد و این تین کلاینت قابلیت تبدیل کردن تلویزیون خانه شما را به یک کامپیوتر دارد که فقط کافی است از طریق پورت HDMI که بر روی تین کلاینت تعبیه شده است به تلویزین شما که دارای پورت HDMI است متصل شود. این تین کلاینت قابلیت این را دارد که تمام نیاز های عادی و معمولی و کارهای اینترنتی و به طور کلی کارهای روزانه شما را برآورده کند. همچنین این تینکلاینت قابلیت اتصال بی سیم این تین کلاینت را با محبوبیت چند برابری مواجه کرده که زیرا موس و کیبورد و دستگاه های جانبی را میتوان به واسطه این تین کلاینت به تلویزیون متصل کرد. این
تین کلاینت با سیستم عامل Windows و Linux به بازار منتشر شده است که تین کلاینت با سیستم عامل Windows با سخت افزار قوی تر ارائه شده است.

برخی از ویژگی ها و امکانات این تین کلاینت به شرح زیر است :

سازنده این تین کلاینت شرکت Intel و همچنین ATOM بوده، که فرکانس مرکزی پردازنده این تین کلاینت از 1.3G تا قابل افزایش به 1.8G خواهد بود که حافظه کش 2M را برای این تین کلاینت فراهم میکند. رم این تین کلاینت به اندازه 2G و از نوع DDR3L میباشد. همچنین حافظه داخلی این تین کلاینت 32G است و نوع رم آن از نوع eMMC و گرافیک این تین کلاینت Intel Graphics میباشد که این تین کلاینت در اختیار کاربر خود قرار میدهد. همچنین ابعاد این تین کلاینت 12.7*38.1*104.1 میلی متر است.

برخی از امکانات تین کلاینت : بلوتوث نسخه 4، یک USB 2، و همچنین همانطور که گفتیم دارای فقط یک پورت HDMI بوده که این تین کلاینت را به دلیل کوچکی آن محبوب کرده است.

همانطور که گفته شد این تین کلاینت برای دو سیستم عامل ویندوز و لینوکس طراحی شده و برای سیستم عامل ویندوز این تین کلاینت دارای سخت افزار تواناتری میباشد.منبع:
تین کلاینت تین آوا
لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...