رفتن به مطلب

نگران نباشید! با پخش فصل هشتم سریال گیم آو ترونز، همه چیز تمام نمی‌شود! سریال جانبی پیش‌درآمد گیم آو ترونز در راه است!


ارسال های توصیه شده

خیلی‌ها نگران هستند که بعد از پخش سیزن نهایی سریال گیم آو ترونز، بعد از آن همه حماسه و هیجان و خونریزی و بعد از آشنایی با آن همه شخصیت مثبت و منفی، به ناگاه دچار غم ناشی از فقدان این سریال می‌شوند و این در حالی است که هیچ سریالی نتوانسته در این ژانر خاص به گیم آو ترونز نزدیک شود.

اما خوشبختانه به تازگی اعلام شده که HBO در پی ساخت یک سریال جانبی بر اساس داستان این سریال یا اسپین آف است.

اسپین آف‌ها انواع مختلفی دارند، در بعضی از آنها سریال جانبی بر شخصیت‌های جانبی که در سریال اصلی کمتر روی آنها فوکوس شده، تمرکز دارد. در بعضی دیگر دنیای از زاویه دید یک شخصیت فرعی نمایش داده می‌شود و در برخی هم در زمان به جلو یا عقب می‌رویم تا حوادث دنیای تخیلی سریال را در زمانی متفاوت بررسی کنیم.

نخستین اسپین آف سریال گیم آو ترونز از نوع پیش درآمد یا Prequel است و نام آن به احتمال زیاد شب طولانی یا The Long Night خواهد بود.

نویسنده سریال گیم آو ترونز -جورج آر آر مارتین- که کتاب نغمه یخ و آتش را که سریال از آن اقتباس شده، نوشته، در وبلاگش این امر را تأیید کرده و لو داده که نائومی واتس یکی از نقش‌های اصلی سریال شب طولانی را بازی خواهد کرد. سازنده سریال جدید، تهیه‌کننده و نویسنده فیلم‌های Kingsman و Kick-Ass است.

در این سریال ما به هشت هزار سال پیش و به زمانه قهرمانان می‌رویم. باز هم به برهه‌ای خواهیم رفت که یک شب طولانی بر دنیا حاکم شده است. آن شب‌های طولانی‌ای که به اندازه یک نسل کامل ادامه پیدا می‌کردند و شاهان و سربازان آنها در قلعه‌ها نامیدانه جان می‌سپردند و زن‌ها از فرط یأس کودکان گرسنه خود را خفه می‌کردند تا کمتر زجر بکشند و در این حین اشک‌های آنها در حین فروافتادن، روی گونه‌ها یخ می‌زدند.

ما به زمانی می‌رویم که وایت واکرها از شمال به وستروس هجوم آورده بودند و بی‌رحمانه شهرها را تخریب می‌کردند و آنها را از وجود آدم‌ها و حیوانات تهی می‌کردند و تنها اتحاد آدم‌ها با «کودکان جنگل» با آن نیروهای جادویی‌شان باعث شکست وایت واکرها شد.

ما به زمانه پایه‌گذران و مؤسسان خاندان‌ها می‌رویم، جایی که برن، خاندان استارک‌ها و نیز وینترفل و دیوار بزرگ را تأسیس کرد و لن زیرک هم خاندان لنیسترها را ایجاد کرد. در سریال شب طولانی احتمالا ما با مؤسس یک فرقه مذهبی عجیب آشنا می‌شویم با Azor Ahai که با شمشیر درخشانش به جنگ تاریکی می‌رود.

جالب است که احتمالا سریال‌های جانبی پیش‌درآمد دیگری هم در کار خوهند بود، یکی دیگر از آنها حوادث ۳۰۰ سال پیش از سریال اصلی را پی می‌گیرد.

به هر حال ما منتظر شروع سیزن باشکوه هشت سریال هستیم. فصلی از سریال که آنقدر جلوه زیبا و درگیری و تقابل و قتل داشت که زمانی حتی این شایعه پخش شده بود که بر اساس آن قرار است سه فیلم هم ساخته شود!

منبع: 1پزشک

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...