رفتن به مطلب

شرکت مخابرات: قبض های جدید تلفن را نپردازید


ارسال های توصیه شده

تهران- ایرنا- افزایش قیمت ها در آخرین قبض های صادر شده مخابرات منطقه تهران نارضایتی و اعتراض شهروندان را به دنبال داشت؛ مخابرات نیز امروز پیامکی به مشترکان فرستاد که از پرداخت قبض این دوره خودداری کنند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، قبض های تلفن ثابت مشترکان مخابرات استان تهران در این دوره با افزایش قیمت همراه بود؛ به گونه ای که نارضایتی مشترکان را به همراه داشت.
بسیاری از مشترکان تلفن ثابت در تماس با ایرنا اعلام کردند چنین استفاده ای از تلفن ثابت نداشته اند و دلیل این افزایش قیمت را نمی دانند.
آنان از اعمال چنین تعرفه ای در قبض این دوره تلفن های خود ابراز نارضایتی کرده و پاسخ مخابرات در این باره را خواستار شده اند.
در عین حال مخابرات استان تهران با ارسال پیامکی به مشترکان، این افزایش قیمت را ناشی از اعمال تعرفه اینترنت پرسرعت ثابت اعلام کرده است.
در متن پیامک ارسالی از سوی مخابرات منطقه تهران آمده است: هزینه مابه التفاوت ترافیک مصرفی و سقف مجاز مصرف ماهانه اف.یو.پی (FUP) روی قبض دوره سوم به تاریخ اول مرداد ماه تا سی و یکم شهریورماه اعمال شده است و با توجه به اینکه این افزایش مصرف در زمان مناسب اطلاع رسانی نشده بود مبلغ یاد شده از بدهی ارسالی از طریق این پیامک، از حساب شما کسر می شود.
مخابرات در این پیامک تاکید کرده است: در صورت پرداخت مبلغ اولیه این صورت حساب، مابه التفاوت در بستانکاری دوره آتی شما منظور می شود.

** مخابرات: مابه التفاوت محاسبه شده اینترنت پرسرعت از قبض ها حذف شد
خبرنگار ایرنا در این باره نظر این شرکت را جویا شد که اعلام کردند هزینه مابه التفاوت ترافیک مصرفی و سقف مجاز مصرف ماهیانه اینترنت پر سرعت (ADSL) که مربوط به قبض دوره سوم از اول مرداد تا سی و یکم شهریورماه 1397 اعمال شده بود از مبلغ قبوض ارسال شده مشتریان حذف شد.
به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه تهران، مشتریان مخابرات منطقه تهران در صورت نیاز به سند بابت بدهی اصلاح شده می توانند به مراکز مخابرات منطقه خود مراجعه و قبض المثنی دریافت یا نسبت به پرداخت مبلغ صورتحساب اصلاح شده خود را از طریق سامانه های 1818یا 2000 اقدام کنند.
همچنین در صورتی که مشتریان مخابرات منطقه تهران مبلغ اولیه صورتحساب خود را پرداخت کرده اند، مابه التفاوت هزینه اینترنت پر سرعت (ADSL)، به عنوان بستانکاری دوره آتی منظور می شود.

اقتصام*2078*1961*

انتهای پیام /* 

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...