Gandom.E 17805 ارسال شده در 10 بهمن، 2013 باید میبردیم ولی تو تبریز با اون جو متشنج و اون خطای وحشتناک روی آندو همین که سالم رسیدن تهران خدا رو شکر
Mahdi Eng 22941 سازنده ارسال شده در 10 بهمن، 2013 باید تلافی رو تهران سرشون بیارم با این برخوردشون تراکتوریها
ارسالهای توصیه شده