FARHUD 3117 ارسال شده در 11 آذر، 2013 سلام دوستان در این که پرز مدیریت خوبی داره شکی نیست هم خریدهای بسیار خوبی داشته هم اعتبار باشگاه رو افزایش داده.ولی گاهی اوقا کارایی میکنه که حرص آدم درمیاد نمونش فروختن هیگوائین و مسوت اوزیل بود من که به شخص هنوز از شوک رفتن اوزیل بیرون نیومدم و نمیدونم رئال با کدوم هافبک خلاق و طراح میخواد تو لیگ قهرمانان موفق ظاهر بشه.نظر شما دوستان در این باره چیه؟
EVO 230 سازنده ارسال شده در 5 اسفند، 2013 بعضی از کاراش اشتباهه مثلا فروش ماکه له له یا اوزیل ولی در کنارش به نظرم بهترین مدیر باشگاهی اسپانیاست
ارسالهای توصیه شده