One gear 7070 ارسال شده در 1 تیر، 2013 مگسی را کشتم............نه به این جـــــــــــــــــرم که حیوان پلیدی ست ، بد است!............. و نه چون نسبت سودش به ضـــــــــــــــــرر یک به صـــــــــــــــد است.........طفل معصوم به دور سر من می چرخید.......................به خیالش قنــــــــــــدم!!!!!!!...........یا که چون اغذیه ی مشهورش ، تا به آن حد گنـــــــــدم...!..................ای دو صــــــــــــــــــــد نور به قبـــــــــــــرش بارد...........مگس خــــــــــــــوبی بود...............من به این جــــــــــــــــــــــرم که از یاد تو بیرونم کــــــــــــــرد..... مگسی را کشتم........
ارسال های توصیه شده