رفتن به مطلب

...حسین پناهی....


ارسال های توصیه شده

ارسال شده در

مگسی را کشتم............نه به این جـــــــــــــــــرم که حیوان پلیدی ست ، بد است!............. و نه چون نسبت سودش به ضـــــــــــــــــرر یک به صـــــــــــــــد است.........طفل معصوم به دور سر من می چرخید.......................به خیالش قنــــــــــــدم!!!!!!!...........یا که چون اغذیه ی مشهورش ، تا به آن حد گنـــــــــدم...!..................ای دو صــــــــــــــــــــد نور به قبـــــــــــــرش بارد...........مگس خــــــــــــــوبی بود...............من به این جــــــــــــــــــــــرم که از یاد تو بیرونم کــــــــــــــرد..... مگسی را کشتم........

ارسال شده در

ای ول

×
×
  • اضافه کردن...