رفتن به مطلب

اهل دل بیا.................


پادو

ارسال های توصیه شده

ارسال شده در

سلام البته من خودم خیلی اهل دل نیستم یعنی شعر گفتن بلد نیستم ولی پدرم خیلی اهل دله......اگه شد شعرهاش رو برای اهل دلان میذارم.:w16:

  • 5 ماه بعد...
ارسال شده در

...هیچ اهل دلی بین همرهان نمی بینم!

×
×
  • اضافه کردن...