رفتن به مطلب

جام حذفی


ارسال های توصیه شده

بهتاش: از نظر ما شیراز یعنی بوشهر... به گزارش سايت رسمي باشگاه استقلال، بهتاش فریبا، مربی تیم استقلال در‌خصوص برگزاری فینال بازی‌های حذفی در شیراز، گفت: رفتن به فینال برای ما اهمیت زیادی داشت که به آن هم رسیدیم، اما به نظر من، شیراز یعنی بوشهر و انتخاب شیراز به دلیل نزدیکی شیراز به بوشهر و نداشتن زمین، دست‌کمی از برگزاری بازی در بوشهر ندارد! با این حال آقای فتح‌اله‌زاده گفتند: «ما از حق استقلال به خاطر برخی مسائل گذشتیم.» و من به عنوان یک مربی امیدوارم که حق استقلال پایمال نشود. فریبا در مورد بازی روز جمعه مقابل سپاهان نیز تصریح کرد: در بازی مقابل شهرداری یاسوج، تیم کهکشانی فقط 15 بازیکن داشت که حالا تیموریان و کیانوش رحمتی هم از آن کم می‌شوند! با همه اینها بازی روز جمعه اهمیت بسیاری دارد و تلاش می‌کنیم که 6 امتیاز اختلاف با حریفان را به 9 برسانیم.

لینک به دیدگاه

شیراز، میزبان فینال جام حذفی به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، تیم‌های استقلال و شهرداری یاسوج روز جمعه و با شکست رقیبان خود در مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های جام حذفی، خود را به عنوان فینالیست این دوره از مسابقات معرفی کردند.با توجه به اینکه پیش از این اعلام شده فینال این دوره مسابقات به صورت تک بازی و در یک شهر بی‌طرف انجام خواهد شد صبح امروز جلسه‌ای در سازمان لیگ برای تعیین این مهم انجام شد.بعد از بررسی مسئولان، سرانجام شیراز به عنوان شهر برگزارکننده این بازی انتخاب شد.اصفهان و مشهد هم دیگر گزینه‌های برگزاری این مهم بودند

لینک به دیدگاه

این انتخاب در حالی انجام شده که در میان تمامی مراکز استان، شهر شیراز کمترین فاصله را با شهر بوشهر دارد.

این دیدار روز 9 بهمن ماه انجام خواهد گرفت.

لینک به دیدگاه

ایوب اصغرخانی: استقلال در همه ایران پیروز است! به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، ایوب اصغرخانی صعود استقلال به فینال را تبریک گفت و چنین عنوان کرد: استقلال اول فصل با تیمی که بسته و کادر قدرتمندش برای گرفتن 2 جام برنامه دارد و آنها با توجه به نتایجی هم که گرفته‌اند، می‌توانند به آسیا هم امیدوار باشند. مرحله اول یا در حقیقت اولین جام را استقلال چند روز دیگر به دست می‌آورد و می‌تواند با خیال آسوده به نیم‌فصل دوم بیندیشد که بازی‌های سخت‌تری را پیش رو خواهد داشت

لینک به دیدگاه

اصغرخانی در مورد میزبانی شیراز در فینال هم چنین گفت:

به نظر من ایرادی ندارد و در قهرمانی استقلال تأثیری نمی‌گذارد، فینال حتی اگر در بوشهر هم باشد استقلال می‌تواند برنده این بازی شود چون توان قهرمان شدن را دارد.اصغرخانی استقلال را قهرمان جام حذفی دانست و ادامه داد:

این استقلال از شک و گمان بهتر نشان داده و می‌تواند فراتر از تصورات ما عمل کند، ما استقلال را از همین حالا قهرمان می‌دانیم.

لینک به دیدگاه
×
×
  • اضافه کردن...