salar_daghyanos 10 ارسال شده در 6 شهریور، 2011 در خارق العاده بودن بارسا شکی نیست ولی قبول کنیم فقط روی یک بازیکن میچرخه اونم فقط xaviکه نبودش بارسا را فلج میکنه:167:ودیگه کسی نیست messiرا تغذیه کنه
omid vakili 6395 ارسال شده در 7 شهریور، 2011 منم با دوستمون موافقم. نبود ژاوی خیلی کیفیت بازی بارسا رو پایین میاره. بعد از ژاوی فک کنم تاثیر مسی بیشتر از دیگر بازیکنان باشه و بعد تاثیر دانیل آلوز از همه بیشتره.
lilac 5892 ارسال شده در 23 آبان، 2011 ی بازیکن به تنهایی نمیتونه تیم رو بچرخونه بلکه کار گروهی که تیم رو موفق کرده
Iman-Emperatour 4937 مالک ارسال شده در 14 آذر، 2011 اونکه معلومه بازی گروهی تیمه به اوج میرسونه الکی مثلث آتشین بارسا مسی,ژاوی و اینیستا نیستند خب ژاوی هم خیلی تو تیم جا افتاده بدون اون بازی بارسا یکم از زیبایش کاسته میشه.
ارسال های توصیه شده