رفتن به مطلب

ارسال های توصیه شده

ارسال شده در

در خارق العاده بودن بارسا شکی نیست ولی قبول کنیم فقط روی یک بازیکن میچرخه

 

اونم فقط xaviکه نبودش بارسا را فلج میکنه:167:ودیگه کسی نیست messiرا تغذیه کنه:ws52:

ارسال شده در

منم با دوستمون موافقم. نبود ژاوی خیلی کیفیت بازی بارسا رو پایین میاره. بعد از ژاوی فک کنم تاثیر مسی بیشتر از دیگر بازیکنان باشه و بعد تاثیر دانیل آلوز از همه بیشتره.

  • 2 ماه بعد...
ارسال شده در

ی بازیکن به تنهایی نمیتونه تیم رو بچرخونه بلکه کار گروهی که تیم رو موفق کرده

  • 4 هفته بعد...
ارسال شده در

اونکه معلومه بازی گروهی تیمه به اوج میرسونه الکی مثلث آتشین بارسا مسی,ژاوی و اینیستا نیستند

خب ژاوی هم خیلی تو تیم جا افتاده بدون اون بازی بارسا یکم از زیبایش کاسته میشه.

×
×
  • اضافه کردن...