رفتن به مطلب

مخدرهای دیجیتالی، زنگ های هشدار را به صدا درآورده اند


ارسال های توصیه شده

«mp3پلیر» به جای وافور

 

 

باور این که یک آهنگ یا موسیقی بتواند یک مخدر به حساب بیاید، خیلی خیلی دشوار است اما این روزها، صحبت از مخدرهای دیجیتالی یا «آی دز»ها است.

 

 

«آی دز» پدیده جدیدی دی دنیا سرخوشی های نفرین شده است و به گوش کردن موسیقی ای گفته می شود که اعتیادآور است؛ موسیقی ای که با استفاده از ضربات خاص، روی مغز تاثیر می گذارد و فرد را از حالت طبیعی خارج می کند.

 

 

این پدیده اگرچه پدیده ای نو است اما متخصصان هشدارهای جدی ای در این باره داده اند چرا که گفته می شود این «مخدرهای مجازی» راه را برای ورود به دنیای وهم انگیز مواد مخدر «دنیای واقعی» هموارتر می کند. اخیرا شبکه خبری «اوکلاهاما نیوز» گزارش درباره شکل گیری پدیده ای به نام «آی دزینگ» تهیه کرده است که در آن ، دلال های آنلاین برای مشتریان خود تور پهن کرده اند تا از طریق مخدرهای دیجیتالی، آنها را صید کنند.

 

 

معتادان به مخدرهای دیجیتالی کافیست هدفون را روی گوش های خود بگذارند و به این مخدرها گوش کنند تا از حالت طبیعی خارج شوند. از نظر کارشناسان، چنین اعتیادی بسیار خطرناک است و باید آن را خیلی جدی گرفت. «مارک وودوارد»- سخنگوی دفتر مبارزه با مواد مخدر- در این باره می گوید: «این روزها نوجوان ها به سایت های اینترنتی هجوم آورده اند تا با گوش کردن با «آی دزینگ» وارد دنیای دیگری بشوند و این فوق العاده خطرناک است.»

لینک به دیدگاه

نمونه 1 از این مخدر گوش کنیم

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

فقط در صورتی که این نکات رو رعایت کنید ، جواب می گیرین و امواج روی ذهن شما تاثیر بسیار پر قدرتی میزاره ، 1-دراز بکشید رو به بالا 2-از چشم بند استفاده کنید 3-از هدفون بزرگ استفاده کنید 4-با صدای نسبتاً بلند گوش کنید . 5- واقعن عجیبه نه ؟ بعد از چند دقیقه احساس می کنید مغزتون داره خالی میشه و به هیچ چیزی نمی تونید فکر کنید ، شاید هم وحشت کنید ، شاید هم خوشحال . تاثیرش روی همه یک جور نیست .!

لینک به دیدگاه

نمونه 2 از این مخدر گوش کنیم

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

مخدر صوتی توهم زا 13 هرتز ، فعال کننده ی مغز

شرایط استفاده رو که می دونید : اتاق تاریک یا چشم بند . هدفون های بزرگ ضد نویز . درجه صدای تقریباً بالا. درازکشیده رو به بالا .

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...