رفتن به مطلب

اصول غرفه سازی نمایشگاهی


ارسال های توصیه شده

غرفه سازی در نمایشگاهها نیازمند رعایت اصول فنی و کیفی لازم است.بدین معنا که هر کسی نمی تواند غرفه سازی نمایشگاه را انجام دهد .عدم دقت به رعایت این نکات گاها خسارات فراروانی را هم به غرفه دار و هم به غرفه ساز وارد می کند. شکل کلی غرفه سازی به این صورت است که مشتری پس از سفارش کار و پرکردن فرم های مخصوص جهت دریافت اطلاعات فنی، باید منتظر دریافت طرح بماند . شرکت غرفه ساز ملزم به ارائه طرحی متناسب با نیازمندیهای مشتری است. پس از ارسال طرح و تائید آن توسط مشتری ، شرکت غرفه ساز باید تمامی جزئیات طرح به همراه نقشه های مهندسی آنرا با مهر مهندس ناظر( هر شرکت غرفه ساز باید مهندس ناظر با پروانه نظام مهندسی داشته باشد)به قسمت
غرفه سازی نمایشگاه
ارسال نماید.پس از بررسی های دقیق و تائید طرح توسط کارشناسان نمایشگاه ، مجوز لازم برای ساخت غرفه توسط برگزارکنندگان آن نمایشگاه صادر میشود.پس از اخذ مجوز ، طرح های مهندسی کار (فایل اتوکد غرفه) به بخش کارگاهی شرکت غرفه ساز ارسال میگردد. در کارگاه برش های لازم صورت گرفته و سازه هایی مانند میز های اطلاعات ، ویترین های محصول و ... ساخته می شود. پس ار اتمام برشکاری ، بارگیری انجام شده و جنس به نمایشگاه اعزام میگردد. پس از ارائه مجوز به مدیر سالن اجازه تخلیه بار صادر میشود . تیم کف زن مشغول نصب کف سازی در غفره می گردد. پس از آن تیم نجار و نصاب، غرفه مورد نظررا نصب میکنند . بعد از آن تیم نقاش و برقکار مشغول به کار میشوند و در انتها نصب لایت باکس ها و پوستر های غرفه ، نصب نوشته ای استیکر و پلکسی هدر غرفه، قراردادن تجهیزات اجاره شامل مبلمان ، صندلی های جکدار ، آبسردکن ، تلویزیون و .....

بعد از برگزاری نمایشگاه ، در روز آخر عملیات تخریب و دمونتاژ غرفه صورت میگیرد.

امید است دراین مقاله کوتاه ، به بخشی از سووالات شما عزیزان پاخ داده باشیم ، در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر ، با کارشناسان مجذب پارس گرافیک تماس حاصل نمایید.

لینک به دیدگاه
×
×
  • اضافه کردن...