رفتن به مطلب

منشور توسعه پایدار بم برنامه ای جامع برای توسعه پایدار در شهرستان بم


ارسال های توصیه شده

مقاله منشور توسعه پایدار بم برنامه ای جامع برای توسعه پایدار در شهرستان بم در دوره 1، شماره 18 و 19 نشریه علمی ترویجی هفت شهر در بهار 1384 منتشر شده است.

 

منشور توسعه پایدار بم، برنامه ای محلی منطقه ای برای دستیابی به توسعه پایدار در شهرستان بم، پس از زمین لرزه پنجم دی ماه 1382 است. منشور حاضر با هم اندیشی صاحب نظران و دست اندرکاران امور بازرسی و احیا بم و نیز با همراهی و هدایت ساکنان بم تدوین گردیده است. این منشور طی نشست ها، جلسات و بازدید های متعدد اعضای کمیته علمی و اجرایی کارگاه تخصصی تدوین منشور توسعه پایدار بم، تنظیم و در روز 18 شهریور ماه 1383 در برنامه یک روزه کارگاه تخصصی ارائه و پس از بررسی مورد اصلاح و تکمیل قرار گرفته است.

 

منشور توسعه پایدار بم، سعی دارد الگویی مطلوب برای توسعه همه جانبه (مسائل اقتصادی، اجتماعی، کالبدی، زیست محیطی و ...) و ارتقای کیفیت زندگی نسل حاضر را در شهرستان بم، بدون اینکه نسل آینده از منابع طبیعی محروم شوند، مطرح نموده و برای آنها راه حل ارائه کند.

 

این منشور، برنامه ها و توصیه های دستور کار 21 (برنامه جهانی توسعه پایدار) را مدنظر دارد و درصدد محلی کردن این دستور جهانی است.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...