رفتن به مطلب

فایل منیجر عالی آیفون و آیپد با قابلیت زیپ و آن زیپ کردن فایلها


Mohammad Aref

ارسال های توصیه شده

در iOS 11 گرچه وعده اپلیکیشن عالی مدیریت فایل به ما داده شده، اما باید در نظر بگیرید که علیرغم همه مزیت‌ها این اپلیکیشن از انجام یک کار عاجز است: زیپ و آن‌زیپ کردن فایل‌ها.

mv81yocaqnb7gp9q7qoo.jpg

 

واقعیت‌اش که ما راه ساده‌ای برای زیپ و آن زیپ کردن فایل‌ها در iOS‌ به صورت پیش‌فرض نداریم، اما به دلایلی که می‌دانید این کار، کاری است که مرتب به آن نیاز پیدا می‌کنیم. مثلا ممکن است بخواهیم برخی از فایل‌های خود را زیپ و رمزگزاری کنیم، یا اینکه دوست داریم تعداد زیادی از فایل‌ها را برای دوستمان ایمیل کنیم، اما به علت تعداد زیاد، سرویس ایمیل مورد استفاده ما اجازه نمی‌دهد که در قالب یک ایمیل، فایل‌ها را بفرستیم.

 

اما اپلیکیشن رایگان Documents 6 این کار را خیلی ساده می‌کند. Documents 6 تنها برای زیپ و آن زیپ کردن فایل‌ها نیست و در واقع یک اپلیکیشن جامع مدیریت فایل است.

 

با کمک آن می‌توانید انبوهی از فایل‌ها را با خود اپ باز کنید که شامل فایل‌های ورد، اکسل، موسیقی، عکس، ویدئو و ای‌بوک‌ها می‌شود.

 

مزیت عالی دیگر این است که می‌توانید فایل‌ها پراکنده خود را مرتب‌شده ببینید. مثلا کلیه فایل‌های متنی در یک پوشه، یا کلیه فایل‌های فضای ابری در پوشه دیگر.

 

تازه می‌توانید در محیط آی‌پد، این برنامه را در کنار اپلیکیشن ایمیل یا مثلا تلگرام باز کنید و بعد فایل‌های مورد نظر را راحت به داخل اپلیکیشن دیگر درگ اند دراپ کنید.

 

با کمک Documents 6 دانلود فایل‌ها هم ساده‌تر می‌شود و می‌توانید فایل‌های آی‌فون و آی‌پد خود را همیشه سینک یا همسان کنید.

 

یک ویژگی خوب دیگر: حاشیه‌نویسی فایل‌های PDF.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

منبع: 1پزشک

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...