رفتن به مطلب

come back


ارسال های توصیه شده

ارسال شده در

سلام

حس غارنشینی بهم دست داده بعد از اینهمه مدت اومدم... :|

چه خبراست اینجا

گفتیم بیاییم یه سر بزنیم...

دوستان گمشده کجا هستند؟

  • Like 6
ارسال شده در

چقدر اینجا آی دی جدید هست...

فقط دو سال و نیم نبودما

جناب ادمین! ببخش این اسپم بزرگ رو :|

می تونی پاکش کنی بعد از اینکه رفتم.

دلم برا چند تا از بچه ها خیلی تنگ شده.

ولی یکیشون خیلی بیشتر...

یکیشون که کجاست؟

سارا افشار؟ کجایی؟

  • Like 5
ارسال شده در

بهههههههههههههههه ببین کی اومده!!!

تاپیک برات بودا! پیر پاتالان:ws28:

خب الان سوالی که مطرح میشه اینه که کجا بودید؟؟؟؟؟:w02:

  • Like 4
ارسال شده در
بهههههههههههههههه ببین کی اومده!!!

تاپیک برات بودا! پیر پاتالان:ws28:

خب الان سوالی که مطرح میشه اینه که کجا بودید؟؟؟؟؟:w02:

اتفاقا خواستم برم اونجا منتهی یادم رفت چطور میشه تاپیک پاک کرد که اینو پاک کنم :|

چطور اینو پاک کنم؟ :|

  • Like 5
ارسال شده در

حناااااااانه:))))))

  • Like 4
ارسال شده در
حناااااااانه:))))))

چیزی شده؟ :)))

  • Like 5
ارسال شده در
چیزی شده؟ :)))

ذوق مرگ شدم اسمتون ديدم:))))

  • Like 4
ارسال شده در
اتفاقا خواستم برم اونجا منتهی یادم رفت چطور میشه تاپیک پاک کرد که اینو پاک کنم :|

چطور اینو پاک کنم؟ :|

دیگه راهی نیست

باید مدیران اعمال قانون کنن:ws28:

  • Like 3
ارسال شده در
دیگه راهی نیست

باید مدیران اعمال قانون کنن:ws28:

من که دارم میرم

اعمال کنن :|

  • Like 4
ارسال شده در
من که دارم میرم

اعمال کنن :|

کجا میری نیومده؟؟؟؟:w58:

  • Like 3
ارسال شده در
کجا میری نیومده؟؟؟؟:w58:

الکی اومدم

دارم میرم دیگه :|

  • Like 3
ارسال شده در
الکی اومدم

دارم میرم دیگه :|

نپرسیدم برا چی اومدی

پرسیدم برا چی میخوای بری دوباره؟؟؟؟:vahidrk:

  • Like 2
ارسال شده در
چقدر اینجا آی دی جدید هست...

فقط دو سال و نیم نبودما

جناب ادمین! ببخش این اسپم بزرگ رو :|

می تونی پاکش کنی بعد از اینکه رفتم.

دلم برا چند تا از بچه ها خیلی تنگ شده.

ولی یکیشون خیلی بیشتر...

یکیشون که کجاست؟

سارا افشار؟ کجایی؟

 

عزززيزم :icon_pf (17):

حنانه خودتي imagegif

كجايي تو دخمل

رفتي بي وفا كه رفتي

  • Like 3
ارسال شده در

چرا درها رو بستي

چطوري بيام به خونه ات :w000:

  • Like 3
ارسال شده در

سارا نگهش دار نزار بره...

  • Like 3
ارسال شده در
سارا نگهش دار نزار بره...

كوجاس عطيه :5c6ipag2mnshmsf5ju3

تموم درها رو هم بسته

نتونستم بهش پيام بدم:sigh:

  • Like 2
ارسال شده در
كوجاس عطيه :5c6ipag2mnshmsf5ju3

تموم درها رو هم بسته

نتونستم بهش پيام بدم:sigh:

 

اي بابا

ايشالا برگرده

  • Like 3
  • 4 هفته بعد...
ارسال شده در

ای بابا

ببینید کی اینجا بوده حنانه

سلام علیک دوست عزیز

حیف اینبارم ندیدمت رفتی

هرجا هستی خوش و خرم انشالله

  • Like 1
  • 4 ماه بعد...
ارسال شده در

سارااا کجایی؟

دقیقا کجایی؟:w02:

  • Like 2

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
×
×
  • اضافه کردن...