رفتن به مطلب

جراحی زیبایی سینه برای افراد دیابتی مجاز میباشد ؟


honyaa

ارسال های توصیه شده

دیابت یک نوع بیماری میباشد که موجب اختلال در سوخت و ساز گلوکز، یعنی قند خود میشود.این بیماری یکی از رایج ترین بیماری های متابولیکی میباشد. و اما مهم ترین نقش انسولین کاهش قند خون میباشد که در این نوع از بیماری بدن نمیتواند انسولین تولید کند و یا مقابل انسولین از خود مقاومت نشان میدهد. به همین علت انسولین ایجاد شده از فرایند طبیعی خود خارج میشود.

 

 

دیابت به دو نوع تقسیم می شود : دیابت نوع اول و دیابت نوع دوم.

 

 

در دیابت نوع اول که 5 تا 10 درصد از بیماران را درگیر خود میکند قبل از سن سی سالگی خود را نشان داده و دارای ریشه خانوادگی میباشد. در این دیابت نوع اول، سلول های بتا در پانکراس تخریب میشود و در تولید کردن انسولین اختلالاتی بوجود می آید. که در صورت انجام شدن این تخریب، فردی که دیابت دارد برای ادامه دادن به زندگی باید تزریق انسولین را مدام انجام دهد. همینطور بیمارانی که لاغر هستند.

در نوع دوم، که 90 تا 95 درصد از بیماران دیابتی را تشکیل میدهد در برابر نحوه عملکرد انسولین از مقاومت از خود نشان میدهد. در این نوع دیابت بدن بیمار که انسولین ایجاد میکند اما سلول های دریافت کننده فرد به انسولین مقاوم شده و از وارد شدن انسولین به سلول ها از خود واکنش نشان داده و مانع میشودو که این موارد معمولا با چاقی بهمراه هستند. این نوع از دیابت اکثرا در زنان مشاهده شده تا مردان.

 

جراحی زیبایی سینه در افراد دیابتی

 

 

از دیگر مواردی که در زمان انجام جراحی زیبایی سینه باید به آن توجه داشته باشید، مقدار قند خون میباشد. به علت مشکلانی که بعد از جراحی زیبایی سینه برای آن ها بوجود می آید خیلی از بیماران این عمل جراحی را انجام نمیدهندو شاید برای خیلی از شما سوال باشد که میتوانید این عمل جراحی زیبایی سینه را انجام دهید یا نه.

 

در صورت رعایت این موارد افراد دیابتی هم می توانند جراحی زیبایی سینه کنند:

 

 

با انجام دادن آزمایش های مورد نیاز برای مشخص کردن مقداار قند خود. و اگر با بالا بودن قند خون مواجه شدید برای کم کردن و کنترل کردن آن باید اقدام کنید.

قند خون میبایست در حدود 150 و یا کمتر باشد که در این مورد میتواهنید بدون روبرو شدن با مشکل خاصی جراحی زیبایی سینه را انجام دهید.

به هر حال فرد بیمار باید قبل از انجام جراحی زیبایی بینی با پزشک خود درباره هر مورد از سابقه بیماری که داشته آگاه کند.

 

آمادگی دیابتی های قبل از عمل جراحی زیبایی سینه

 

 

از موارد مهمی که باید قبل از انجام دادن جراحی زیبایی سینه برای افرای که دیابت دارند انجام شود، جلوگیری از کاهش قندخون یا همان هیپوگلیسمی میباشد. به همین علت فرد بیمار از نیمه شب تا هنگام عمل نباید چیزی بخورد. به همین دلیل افت قند خون افزایش میباشد برای همین توصیه میشود که بیمار دو ساعت فبل از عمل یک لیوان آب میوه ی بدون پالپ بنوشد.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...