رفتن به مطلب

در این دانشگاه ها رایگان درس بخوانید


saba mn

ارسال های توصیه شده

[h=1]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
در این دانشگاه ها رایگان درس بخوانید[/h]

[h=2]برای فراگیری برخی از دروس دانشگاهی میتوانید در دانشگاه های مجازی به صورت رایگان درس بخوانید.[/h]

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برگزاری کلاس های مجازی و آنلاین دانشگاه ها چندی سالی است که رواج پیدا کرده و دانشجویان برای بهره گیری از دروس توسط استاد به سهولت می توانند در این کلاس های شرکت کنند.

 

 

برگزاری تعداد اندکی از کلاس ها به صورت آنلاین اندک اندک گسترش یافت و در سطحی قرار گرفت هم اینکه شما به راحتی می توانید در خانه بنشینید و از کلاسهای برترین دانشگاه های داخلی و خارجی به صورت رایگان بهره ببرید.

 

هرچند برخی از سایت های داخلی و خارجی ارائه دهنده دروس دانشگاهی به صورت مجازی در بین دانشگاهیان مطرح هستند اما در این گزارش به شما 10 دانشگاه مطرح دیگر معرفی خواهد شد که دروس دانشگاهی را به صورت مجازی ارائه می کنند و امر یادگیری آسان را برای دانشجویان فراهم کرده اند.

UC Berkeley Webcasts: اگر علاقمند به یادگیری علوم کامپیوتر و محاسبات هستید می توانید به سادگی در دانشگاه برکلی ثبت نام کنید، این دانشگاه دروس مربوط به علوم کامپیوتر را به صورت کامل به شما آموزش می دهد.

 

5722219_560.png

MIT Open Course Ware: دانشگاه MIT آموزشهای مختلفی را در رشته های مهندسی الکترونیک و کامپیوتر ارائه می دهد، شما می توانید چندصد ویدئو آموزشی را از سایت این دانشگاه به صورت رایگان مشاهده کنید.

 

5722253_891.jpg

 

Stanford University: افرادی که می پسندند برنامه نویسی موبایلی به خصوص برای سیستم عامل های IOS را فرا بگیرند بهتر است به سایت دانشگاه معروف استنفورد سر بزنند، این دانشگاه علاوه بر ارائه مجموعه دروس برنامه نویسی، متدهای جریان برنامه نویسی را را نیز در اختیار علاقمندان می گذارد.

 

5722272_753.png

 

The Open University: این دانشگاه در انگلیس نیز آموزش دروس کامپیوتر و محاسبات را در اختیار کاربرنش قرار خواهد داد.

 

5722298_519.png

 

University of Southern Queensland: برای دریافت دروس برنامه نویسی OOP یا همان برنامه نویسی که ساختار اصلی آن علوم رایانه است و در اصلاح به آن شی گرا گفته می شود و همچنین برنامه نویسی C++ و البته ساختن Interactive Multimedia به سراغ این دانشگاه بروید.

 

5722315_711.png

 

Princeton: همکاری دانشگاه پرینستون با سایت Coursera که خود کلاس های مجازی رایگان را در اختیار کاربر قرارمی دهد موجب شده تا آموزش های مجازی مناسبی از دورس دانشگاهی توسط این دانشگاه بر روی سایت Coursera نمایش داده شود.

 

5722336_518.png

 

School of Webcraft: آموزش توسعه وب به صورت مجازی را که از سوی بنیاد موزیلا پشتیبانی می شود در این سایت پیگیری کنید.

 

5722374_932.png

University of Michigan: دانشگاه میشگان هم در لیست دانشگاه های ارائه دهنده سرویس آموزش مجازی دورسی در رشته های برنامه نویسی، اینترنت و تکنولوژی در اختیار شما خواهد گذاشت.

 

5722375_630.png

 

Code School: از نام دانشگاه پیداست که تخصصش کد نویسی است، این مدرسه مجازی برای علاقمندان به Ruby on Rails راه اندازی شده است.

 

5722376_135.png

 

Wikiversity: برای یادگیری تکنیک های برنامه نویسی و سیستم عامل های رایانه ای می توانید در کلاس های این دانشگاه شرکت کنید.

 

5722377_962.png

 

انتهای پیام/

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...