رفتن به مطلب

جراحی زیبایی بازو 0


ارسال های توصیه شده

[h=2]جراحی زیبایی بازو (Brachioplasty)[/h] [h=1]عمل جراحی زیبایی بازو,عوارض جراحی زیبایی بازو,قیمت جراحی زیبایی بازو,جراحی زیبایی بازو[/h] یکی از معضلات شایع خانم ها بزرگی بازو است ، که مانع از انتخاب و پوشیدن لباس مناسب می باشد. بزرگی بازو می تواند به علت تجمع چربی و یا پوست اضافه و یا هر دو باشد و بر همین اساس درجه بندی می شود. هنگام معاینه توسط پزشک توجه به همین دو نکته تعیین کننده مسیر درمانی خواهد بود. قبل از هر گونه اقدام درمانی شرح حال ومعاینه فیزیکی و تهیه فتوگرافی قبل از عمل ضرورت دارد.

برای درمان مثل چاقی سایر بخشهای بدن ابتدا توصیه به رژیم درمانی و کاهش دادن وزن می شود مخصوصا در خانمهایی که BMI بالای ۳۰ یعنی در افراد چاق همیشه باید اول وزن کاهش یابد و در صورت عدم جواب درمان باید توسط روشهایی مثل لیپوساکشن با یا بدون جراحی اندازه بازو را کاهش داد. مدت زمان بستری چند ساعت بعد از عمل هست.

از آنجا که عمل پلاستیک بازو از نظر ظاهری معمولا نیاز به دقت زیادی دارد تا اسکار بدشکل بجا نگذارد توصیه می شود برای انجام این عمل حتما با فوق تخصص جراحی پلاستیک مشاوره نمایید، براکیوپلاستی تنها برای افتادگی های بسیار شدید پوست به کار می رود و به هیچ وجه برای افتادگی های متوسط و ضعیف توصیه نمی شود. به طور معمول بیماران مناسب براکیوپلاستی افرادی هستند که دچار کاهش وزن شده اند. برای درجات خفیف تر تجمع چربی در بازوها توصیه به لیپوساکشن می شود.

روش دیگر کاهش چربیهای بازو لیزر لیپولیزر است که البته اثر کمتر از لیپوساکشن دارد ودر افراد چاق چندان تاثیری ندارد.

jarahi-bazo.png

[h=2]اقدامات بعد از عمل:[/h] یکی از اعمالی که مراعات توصیه های جراح پلاستیک بعد از عمل خیلی اهمیت دارد دراعمال جراحی زیبایی بازو هست و استفاده از سوتین طبی و سایر اقدامات درمانی بعد از عمل در پیشگیری از اسکارهای بد شکل بعد از جراحی بسیار اهمیت دارد و بمدت چندین ماه استفاده از آنها توصیه می شود.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...