رفتن به مطلب

ابراز همدردی مدیران سازمان جنگل ها با آتش نشانان


ارسال های توصیه شده

صبح امروز( دوشنبه) تنی چند از مدیران سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور در ایستگاه آتش نشانی مینی سیتی که در همسایگی این سازمان قرار گرفته است،حضور یافتند و با نثار تاج گل یاد آتش نشان شهید مهندس علی امینی را گرامی داشتند.

مهندس محسن نقیلو مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور در جمع پرسنل آتش نشانی گفت: ما بخاطر سه موضوع وظیفه خود دانستیم خدمت شما برسیم؛ اول بخاطر ایرانی بودن و تالمات روحی و روانی، دوم بخاطر همسایگی سازمان جنگل ها با ایستگاه آتش نشانی و سوم بخاطر تعامل و همکاری بی دریغ آتش نشانان در اطفای حریق جنگل ها و مراتع کشور.

حجت الاسلام الیاس قاسمپور جانشین مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جنگل ها نیز گفت: همانگونه که اهل بیت علیهم السلام بخاطر هدایت مردم تمام هستی و زندگی خود را فدا کرده اند، آتش نشانان نیز بخاطر نجات زندگی و دارایی مردم جان خود را نثارکرده اند.مهندس علی امیری رییس ایستگاه آتش نشانی مینی سیتی از ابراز همدردی سازمان جنگل ها تشکر کرد.

وی که بسیارمحزون بود گفت: شهید امینی می توانست به راحتی نجات پیدا کند اما بخاطر هجوم مغازه داران که می گفتند زندگی ما در حال نابودی است و پول و چک مان جا مانده است، تا آخرین لحظه در صحنه آتش ماند و سرانجام بر اثر فروریختن ساختمان پلاسکو جان خود را از دست داد.

آقای امیری همچنین یادآور شد: امروز بجای من می بایست رییس آتش نشانی منطقه شرق با شما صحبت می کرد اما به خاطر آسیب شدیدی که از ناحیه کمر در ساختمان پلاسکو دیده است در بیمارستان بستری است.

امیری افزود: رییس منطقه شرق، افراد زیادی را در صحنه آتش سوزی به بیرون هدایت کرد و خود نیز بشکل معجزه آسایی نجات یافت.

وی خاطر نشان کرد: بخاطر اطلاع رسانی گسترده صدا و سیما، روزانه مردم زیادی به آتش نشانی مراجعه و برای پیشگیری حوادث احتمالی از ایستگاه کمک می خواهند.

رییس ایستگاه آتش نشانی مینی سیتی با بیان اینکه متاسفانه در بسیاری از کارهای تخصصی، آدم های غیر متخصص دخالت می کنند، نظر می دهند وبعد ها مشکل آفرین می شوند، به پنجره های دوجداره بسیاری از منازل مردم اشاره کرد و گفت: سال 86 بیشترین تلفات انسانی را ناشی از منو اکسید کربن و نصب پنجره دوجداره در منازلی که از بخاری گازسوز استفاده می کردند، داشتیم در حالی که پنجره های دوجداره مخصوص منازلی است که از موتورخانه های شوفاژ برخوردارند نه بخاری گاز سوز!

وی یکبار دیگر از سازمان جنگل ها بخاطر حضور و ابراز همدردی تشکر کرد و سرانجام همگان بیاد جان

نثاران آتش نشانی فاتحه قرائت کردند.

 

photo_2017-01-23_11-33-09.jpg

 

photo_2017-01-23_11-33-23.jpg

 

photo_2017-01-23_11-33-28.jpg

 

photo_2017-01-23_11-33-35.jpg

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...