رفتن به مطلب

بازسازی ساختمان انبار


ارسال های توصیه شده

Rytis Gelombickas و شریکش Creo Arkitekter برای تعمیر و بازسازی انباری در ادنسه با چالش های متعددی روبه رو بودند. این انبار در سال 1970 میلادی به سبک بتن ساخته شده و مانند غول خاکستری در بین درختان و بوته ها، در کنار دو بزرگراه، پنهان شده بود.

این ساختمان بتنی در معرض دید و توجه رانندگان قرار داشت. چالش تعمیر و بازسازی آن این بود که ساختمان نمای جدید داشته باشد در حالی که در برابر اتلاف حرارت عایق کاری شود تا مصرف انرژی کاهش یابد.

در کنار زیبایی نمای جدید لازم بود که به دوام ساختمان نیز توجه شود و عایق حرارتی پشم سنگ به دلیل دوام بالا، طول عمری برابر با طول عمر ساختمان، بدین منظور انتخاب شد.

 

 

مزایا

 

در بازسازی نمای این انبار در زیر نما از عایق پشم سنگ استفاده شده است. عایق های حرارتی پشم سنگ استفاده شده در ابعاد 60x100 سانتیمتر بودند. ابعاد این عایق ها باعث شده که بتوانند تمام سطح مورد نظر را در یک روز عایق کاری کنند که این به پروژه سرعت داده و همچنین نیاز به پرداخت دستمزد کمتری نیز بوده است.

Rytis Gelombickas از تنیجه بازسازی 1400 متر مربع دیوار این ساختمان بسیار خوشحال بوده است: " استفاده از عایق پشم سنگ باعث شد که ما به نتیجه عالی برسیم، نمای جدید این انبار به آن ظاهری مدرن داده است در حالی که دوام بسیار خوبی نیز دارد."

 

 

دیگر مزایای پشم سنگ

 

- ضد حریق

- عایق صوتی

- ترکیب شدن آسان با مصالح ساختمان

- سازگار با مصالح ساختمانی

- انعطاف پذیر

- برش و نصب آسان

- عدم رشد قارچ ها و موجودات موذی در پشم سنگ

- سازگار با محیط زیست و کاملا قابل بازیافت

 

منبع:

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...