رفتن به مطلب

ساده ترین راهکار برای تغییر رنگ ال ای دی تلفن همراه +آموزش


ارسال های توصیه شده

ترفندستان دریچه؛

 

[h=2]ساده ترین راهکار برای تغییر رنگ ال ای دی تلفن همراه +آموزش[/h]

چراغ چشمک زن ال ای دی گوشی هوشمند شما چند قابلیت جالب دارد.

5592499_757.pngبه گزارش خبرنگار دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گوشی های هوشمند علاوه بر ایجاد لرزش و پخش صدای زنگ برای مطلع ساختن کاربر از پیام ها و یا هشدارهای صورت گرفته چراغ ال ای دی کوچکی را نیز در بالای صفحه دارند که در هنگام اعلان هشدارها با نور خود به آگاهی کاربر کمک زیادی می کند.

 

شما می توانید با تنظیم و تغییر رنگ و سرعت روشن و خاموش شدن این چراغ در مواقع هشدار اعلانها را از یکدیگر تفکیک کرده و بدون باز کردن و یا برداشتن گوشی متوجه شوید پیام، هشدار و یا تماس صورت گرفته متعلق به کجاست.

 

در گام اول شما به نرم افزار Light Manager- LED Settings احتیاج دارید که می توانید از پلی استور گوگل بصورت رایگان آن را دانلود و نصب کنید.

 

گام بعدی دادن اجازه دسترسی این برنامه به نوتیفیکیشن‌های تلفن همراهتان است. برای این کار می توانید از روش زیر کمک بگیرید:

Settings/ Notification / Light Manager.

 

اکنون برنامه برای شما فعال شده و شما با گزینه های مختلف تنظیم رنگ و سرعت و نوع روشن خاموش شدن نور برای هشدارهای مختلفی چون پیامهای از دست رفته، اس ام اس، تلگرام، هشدار کم شدن باتری، یادآوری های تقویم و به همین ترتیب سایر اپلیکیشن هایی که مرتبط با این لامپ است تفکیک سازی را براحتی انجام خواهید داد.

 

 

انتهای پیام/

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...