رفتن به مطلب

ثبت نام آزمون ارشد و دکتری دانشگاه آزاد آغاز شد


ارسال های توصیه شده

[h=2]برگزاری مستقل آزمون ارشد و دکتری 96 توسط دانشگاه آزاد[/h] [h=1]ثبت نام آزمون ارشد و دکتری دانشگاه آزاد آغاز شد[/h]

57314316.jpg?ts=1476788518226 دفترچه آزمون تحصیلات تکمیلی(کارشناسی ارشد و دکتری) دانشگاه آزاد اسلامی از ساعت 18 امروز منتشر می شود.

دکتر فرهاد حسین زاده لطفی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با ایسنا، با اعلام خبر برگزاری مستقل آزمون کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی سال 1396 توسط دانشگاه آزاد اسلامی برای پذیرش سال تحصیلی 97-96 گفت: دفترچه این آزمون از ساعت 18 روز 17 آذرماه سال 1395 در آدرس

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
قابل دسترسی خواهد بود.

 

وی گفت: ثبت نام نیز به محض انتشار دفترچه در همین سامانه انجام خواهد شد.

 

به گفته دکتر حسین زاده، آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی در 8 بهمن سال جاری برگزار خواهد شد. آزمون کارشناسی ارشد 28 الی 30 اردیبهشت 96 خواهد بود و این ثبت نام تا روز 27 آذرماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

 

حسین زاده لطفی با اشاره به رأی دیوان عدالت اداری مبنی بر لزوم انتشار دفترچه آزمون پذیرش دانشجوی تحصیلات تکمیلی و برگزاری آزمون به صورت مستقل توسط دانشگاه آزاد اسلامی؛ گفت: کلیه داوطلبان تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی برای شرکت در آزمون سال 96 می بایست در سامانه

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
ثبت نام کنند.

به گزارش ایسنا، این خبر در حالی منتشر می‌شود که روز گذشته دکتر حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت و گو با ایسنا با اعلام اینکه ثبت نام آزمون دکتری 96 از ساعت 14 روز 16 آذر آغاز شده گفت: داوطلبان از روز سه شنبه 16 تا دوشنبه 22 آذرماه فرصت خواهند داشت نسبت به ثبت نام در آزمون دکتری دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و دانشگاه آزاد اسلامی اقدام کنند.

انتهای پیام

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...