رفتن به مطلب

چرا نرخ مکالمه 550 تومانی برای زائرین اربعین 890 تومان محاسبه می شود؟


ارسال های توصیه شده

شرکت ارتباطات زیرساخت پاسخ می دهد:

 

[h=2]چرا نرخ مکالمه 550 تومانی برای زائرین اربعین 890 تومان محاسبه می شود؟[/h]

رادکانی معاون بهره برداری شرکت زیرساخت از تسهیلات ویژه ایام اربعین برای زوار کربلا خبر داد.

 

5442847_647.jpgبه گزارش خبرنگار دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اسماعیل رادکانی معاون بهره برداری شرکت زیرساخت از تسهیلات ویژه اربعین خبر داد و اعلام کرد زائران کربلا در طول سفر خود به کشور عراق می توانند هم از سیم کارت های اپراتورهای ایران و هم از سیم کارت های عراقی استفاده کنند.

 

وی با بیان اینکه نرخ مکالمه برای سیم کارت های داخلی 890 تومان و برای سیم کارت های عراقی 350 تومان به ازی هر دقیقه است، گفت: در نگاه اول شاید زائران استفاده از سیم کارت های عراقی را به صرفه ببینند اما باید در نظر داشته باشند که با دریافت سیم کارت های عراقی باید دوستان و آشنایان خود را از شماره جدید خود مطلع سازند و امکان دارد کل میزان شارژ شده را در عراق مصرف نکنند و اینها هزینه ای است که به گردن مشترک سیم کارت عراقی باقی می ماند.

 

وی ادامه داد: این کاهش نرخ مکالمه از 24 آبان ماه الی 3 آذر ماه و مختص به ایام اربعین است. شرکت زیرساخت علاوه بر کاهش هزینه مکالمه برای زوار کربلا، نسبت به سال قبل افزایش 300 درصدی را در بحث ظرفیت ارتباط دیتا به واسطه رد و بدل شدن پیامک برای مشترکان تعریف کرده است.

 

رادکانی در پایان گفت: با همکاری اپراتورهای عراقی در جهت کمتر شدن هزینه مکالمه با ایران و ارتقا خدمت رسانی، پایگاه هایی را برای آنتن دهی بهتر سرویس های اینترنتی به زوار قرار داده ایم.

 

 

انتهای پیام/

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...