رفتن به مطلب

عایق کاری ترمینال


ارسال های توصیه شده

ترمینال حمل و نقل کوالالامپور، مرکز اصلی و قطب حمل و نقل کوالالامپور است که ترافیک را از مرکز شهر به حومه مالزی منتقل می کند. این ساختمان سفید رنگ مساحتی در حدود 49 جریب دارد، 6 طبقه، 55 سکوی اتوبوس، 150 جایگاه تاکسی، 1000 جایگاه پارکینگ و 1800 صندلی در سالن انتظار.

این ترمینال حمل و نقل معمولا به مسافران جنوب کوالالامپور محدود می شود و باعث توسعه حمل و نقل در این کشور شده است. علاوه بر این در ترمینال کوالالامپور، امکانات مناسب برای معلولین در آسانسورها، پله برقی، در کنار پله ها و تمام زمینه های مربوط به ایستگاه، فراهم شده است.

 

این ایستگاه دارای سقف بزرگ و دایره ای شکلی است که در طول و عرض برای پناه داده جایگاه ها گسترش داده شده اند. یکی از چالش ها در طراحی این سقف بهبود مقاومت حرارتی آن در طول ساخت بوده است.

به منظور عایق کاری سقف از عایق پشم سنگ استفاده شد، این عایق نه تنها باعث کاهش نفوذ حرارت از طریق سقف می شود بلکه به عنوان محافظ در برابر صدا نیز عمل می کند. عایق پشم سنگ رولی و فشرده سبک برای عایق کاری سقف استفاده شده است که مناسب عایق کاری مناطق با مساحت زیاد است.

در مجموع از 50000 متر مربع عایق حرارتی پشم سنگ در عایق کاری این سقف دولایه استفاده شده است که ضخامت عایق بکار رفته 50 میلیمتر بوده و دو لایه عایق بر روی هم نصب شده است. پروژه ی ساخت ترمینال حمل و نقل کوالالامپور یکی از بزرگترین پروژه های ساخته شده است و یک نمونه خوب و قابل اطمینان از این نوع سیستم سقفی می باشد. این سقف به نحوی طراحی شده است که به مقدار STC 40 برسد.

 

منبع:

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...