رفتن به مطلب

بازداشت یک فعال حقوق حیوانات در کردستان


ارسال های توصیه شده

شریف باجور، فعال حقوق حیوانات در مریوان بازداشت شد. او در اعتراض به خشونت علیه حیوانات دست به اعتصاب غذا و راهپیمایی اعتراضی زده بود. مخالفت با حیوان‌‌آزاری در ایران روز به روز افزایش می‌یابد.

sgmkpzfsmfnhfvhk0gq.png

شریف باجور، فعال حقوق حیوانات و عضو هیئت مدیره انجمن سبز چیا مریوان روز پنجشنبه (سوم نوامبر/ ۱۳ آبان) حین راهپیمایی توسط ماموران امنیتی بازداشت شد. او در اعتراض به خشونت علیه حیوانات دست به اعتصاب غذا و راهپیمایی اعتراضی زده بود.

به گزارش خبرگزاری هرانا، شریف باجور، فعال حقوق حیوانات، حین راهپیمایی و اعتصاب غذا در اعتراض به خشونت علیه حیوانات و حمایت از "هفت بچه سگ که مادرشان قربانی خشونت انسان شده"، توسط نیروهای امنیتی در "دزلی" بازداشت شد.

باجور اعلام کرده بود که با راهپیمایی و اعتصاب غذا از مریوان تا ثلاث باباجانی می‌خواهد صدای هفت توله سگی باشد که مادرشان "بی‌رحمانه" با خشونت و ضرب و جرح عده‌ای از شهروندان کشته شده بود.

در سال‌های اخیر توجه به حقوق حیوانات، مخالفت با خشونت علیه آنها و ایجاد محیطی امن و سالم برای زیست آنها بیش از پیش در افکار عمومی جا باز می‌کند و بر شمار فعالان حقوق حیوانات افزوده می‌شود.

روز سوم اسفند سال گذشته تجمعی از معترضان به خشونت علیه حیوانات در مقابل سازمان حفاظت محیط زیست تهران برگزار شد که انگیزه آن انتشار ویدیویی از آزار یک سگ در استان گلستان بود.

jc7b5nker8zv1843985w.jpg

 

 

"توله‌سرا" نام بخشی از این پناهگاه است که به سگ‌های باردار اختصاص داده شده است.

mmka8d0dk2lx7xkzlqnd.jpg

با سرد شدن هوا تعدادی از خانواده‌ها نیز توله‌های بی‌سرپرست را برای نگهداری به خانه‌های خود برده‌اند.

km2lgjigzf9e3y7ujp.jpg

 

فضایی نیز برای قرنطینه سگ‌های تازه وارد و بیمار تدارک دیده شده است.

xe7j3pw0fhadd0r86o1.jpg

به گزارش خبرگزاری "ایرنا" "سگ‌های ولگرد کرمانشاه تا پیش از این به "مرگ با گلوله" محکوم بودند اما حالا با احداث این پناهگاه تحت درمان و مراقبت قرار می‌گیرند.

 

d.w

لینک به دیدگاه
  • 2 هفته بعد...

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...