رفتن به مطلب

آموزش نرم افزار circuit maker


ارسال های توصیه شده

نرم افزار Circuit Maker ساده و پر قدرت جهت طراحی مدارات چاپی به همراه بانک کامل قطعات می باشد. یک از مزیت های فوق العاده این نرم افزار حجم کم آن برای دانلود می باشد. نرم افزار طراحی مدارات چاپی Circuit Maker به عنوان یک آزمایشگاه مجازی به شما اجازه طراحی، شبیه سازی و تهیه PCB مدارهای خود را می دهد. از ویژگی خاص نرم افزار طراحی مدارات چاپی Circuit Maker این است که شما کمترین وقت را برای یادگیری آن می گذارید ولی بیشترین وقت خود را صرف کار با این نرم افزار و طراحی مدارهای مختلف خواهید کرد.

 

نرم افزار طراحی مدارات چاپی Circuit Maker یکی از تنهاترین نرم افزارهایی است که بیشترین تمرکز خود را بر روی کاربرانی قرار داده است که با هدف آموزش از این نرم افزار استفاده می کنند و به همین دلیل خیلی زود به عنوان یک استاندارد آموزشی در دنیا تبدیل شده است. این نرم افزار فقط یک نرم افزاری که در کلاس های درسی استفاده شود نیست بلکه شما می توانید خیلی سریع کار با این نرم افزار را یاد گرفته و از آن همیشه و همه جا استفاده کنید. مطمئناً پس از استفاده از این نرم افزار از آن به عنوان یک ابزاری همیشگی جهت انجام پروژه های مداری خود استفاده خواهید کرد.

تو این تاپیک دو مطلب آموزشی عالی از این نرم افزار را یکی در 66 صفحه و دیگری در 16 صفحه که توسط مهندس نجف زاده تهیه شده است را جهت استفاده دوستان قرار میدهیم.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...