رفتن به مطلب

این عینک، مربی ورزشی است+تصاویر


Imaaan

ارسال های توصیه شده

محققان شرکت اینتل، عینک هوشمندی ساخته‌اند که می‌تواند مانند یک مربی بر فعالیت بدنی و نوع تمرینات ورزشکاران حرفه‌ای نظارت کند.

98324_985.jpg

 

آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا و به نقل از ساینس نیوز، عینک هوشمند اینتل که مجهز به مجموعه رادار دقیق است، به نوعی در انجام صحیح تمرینات ورزشی به کمک ورزشکاران آمده و درست مانند یک مربی در مورد وضعیت بدنی و نوع تمرین مورد نیاز به ورزشکاران مشاوره می‌دهد. عینک هوشمند اینتل با همکاری شرکت ایتالیایی Luxottica تولید شده است. این عینک برای ورزشکاران حرفه‌ای در رشته دوومیدانی و دوچرخه‌سواری ساخته شده است.

 

مسئول بخش تحقیقات و نوآوری شرکت اینتل در مورد ویژگی‌های عینک هوشمند و تمایز آن با سایر محصولات موجود مثل عینک گوگل عنوان کرد: شرکت اینتل همواره در معرفی محصولات پرکاربرد و با ویژگی‌های جامعه‌پسند پیشگام بوده است. تولید عینک هوشمند برای ورزشکاران نیز بخشی از سیاست‌های بازاریابی شرکت است.

وی در ادامه افزود: کاربردهای عینک اینتل به مراتب از نسخه گوگل و سایر شرکت‌ها بیشتر و هدف اصلی تولید آن، پوشش نیازهای ورزشکاران حرفه‌ای است.

 

57361489.jpg

 

عینک هوشمد اینتل همچنین مجهز به هدفون است تا مشاوره ورزشی رایانه در مورد نوع تمرین، مقدار مصرف کالری، زمان باقی‌مانده و سایر اطلاعات مورد نظر ورزشکار از طریق شنوایی اطلاع رسانی شود.

 

این عینک که با نام تجاری Radar Pace شناخته شده، قادر است به طور پیوسته با ورزشکار ارتباط برقرار کرده و اطلاعات لازم را در اختیار وی قرار دهد.

عینک هوشمند اینتل با تمام حسگرهای موجود مثل شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، فشارسنج، رطوبت سنج، حسگر مجاورت، سه میکروفون، هدفون و پردازشگر تنها 56 گرم وزن دارد.

نرم‌افزار مورد استفاده در عینک مربی نیز توسط شرکت اینتل تولید شده که با صدای طبیعی، بهترین تعامل را با ورزشکار برقرار می‌کند. این نرم‌افزار قادر به درک پنج زبان پرکاربرد است.

قیمت مجموعه عینک و نرم‌افزار مربی هوشمند شرکت اینتل 499 دلار است.

 

57361490.jpg

 

57361492.jpg

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...