رفتن به مطلب

ارسال های توصیه شده

سلام به روی ماهت که بی خبر و با خبر با دلیل و بی دلیل سر از این تاپیک در آوردی...:icon_redface:

 

راستش چند وقتی بود فک می کردم در راستای اینکه این آدرس (http://www.noandishaan.com) سایت رو پخش کنیم چه کارهایی می شه کرد.:ws38:

 

گفتم من که دوست دارم بنویسم..بیام تصویری ش کنم...:thk:

 

یعنی یک فریم از یک فیلم سینمایی رو انتخاب کنم و در موردش کوتاه بنویسم.:dreamyeyesf:

 

بعد هشتگ نام تاپیک رو بزنم تنگش و البته مهم تر اسم سایت.:star:

 

شاید اینجوری تصویرها دست به دست بشه و اگر یک نفر هم این تصاویر رو نشر بده باز راهی باز شده برای آشنایی دیگران با سایت.:icon_redface:

.

.

.

یک توصیه:

 

دوست دارم هر کی میتونه هم شرکت کنه.:icon_redface:

 

هر کی سعی کنه که مثه نمونه ی من کار کنه بهتر هست.اینجوری ما حداقل یک فرمت مشابه برای اینکار داشته باشیم. اگرم نه که هر جور دوست داشت کار کنه ولی حتما آدرس سایت یک گوشه اش باشه.:w16:

 

 

امیدوارم در نشرش هر کی می تونه کوشا باشه. می دونین که مهم تر از اینکه تصویر ایجاد بشه اینه که نشر پیدا کنه.

 

امیدوارم پویش خوبی شکل بگیره.

 

اینجا فقط تصویر هاتون رو بزارین.

 

اگر سوالی بود یا نظری من در پروفایلم جوابگو خواهم بود.(اگر کار بیخ دار شد که یک تاپیک جدا می زنم) :icon_redface:

 

 

سپاس :icon_gol::icon_redface:

لینک به دیدگاه

g5t7x9ius1pziep9x3qh.jpg

 

اولین فریم از فیلم:

 

بین ستاره ای (2014 Interstellar ) به کارگردانی کریستوفر نولان هست.

 

من یک فریم از دقیقه 55 و 14 ثانیه ی این فیلم جدا کردم زمانی که فضانوردها در سفینه اشون از کنار سیاره ی زیبای زحل عبور می کنن.

 

کوچیکی فضا پیما که دورش دایره ی سفید هست و کوچیکی ما در مقایل اون و کهکشان و این سفر برای بقا و اینکه نسل انسان نجات پیدا کنه یا اینکه ادامه پیدا کنه، شد دغدغه ی اون نوشته در این فریم فیلم.

 

 

خلاصه ای از فیلم: ماجرای این فیلم دربارهٔ فضانوردانی است که از طریق کرم‌چاله‌ای سفر می‌کنند تا سیاره‌ای قابل سکنی بیابند.

لینک به دیدگاه

peng1dvpb9ci792ipt.jpg

 

دومین فریم از فیلم:

 

شلاق (Whiplash 2014) به کارگردانی دیمین شزل هست.(به خاطرش اسکار بهترین فیلمنامه اقتباسی رو هم گرفت)

 

این فریم از دقیقه ی 1 و 54 ثانیه ی فیلم هست،یعنی همون مطلع فیلم. جایی که دوربین آروم از ابتدا به انتهای راهرو نزدیک می شه و ناخودگاه مسیر خطی فیلم رو بهمون اشاره می کنه که قراره نقطه ی انتهایی ش یک فرد باشه...و اون درامر فیلم هست.

 

کسی که در طول فیلم بارها می افته و و این افتادن حتی در فینال کار هم اتفاق می افته ولی در آخرین لحظه از پس اون همه تمرین و ممارست در آن و لحظه افسانه وار بر می گرده به صحنه.

 

واسه این کار ،شکنجه گر این درامر جایزه ی اسکار گرفت...یعنی جی. کی. سیمونز.(شاید همون عدوی سبب خیر ما ایرانی ها:ws3:)

 

خلاصه فیلم: فیلمی آمریکایی در ژانر درام محصول سال ۲۰۱۴ است. دیمین شزل این فیلم را بر پایه تجربیاتش در باند دبیرستان پرینستون نوشته و کارگردانی کرده است. مایلز تلر در نقش دانش‌آموزی بازی می‌کند که نوازندهٔ درام است و سعی دارد تا استاد خودش، ترنس فلچر با بازی جی. کی. سیمونز را تحت تأثیر قرار دهد.

لینک به دیدگاه

ml28iqyiq8vuwmumlv52.jpg

سومین فریم از فیلم:

 

بازگشته (The Revenant 2015) به کارگردانی الخاندرو گونسالس اینیاریتو هست.(اسکار بهترین کارگردانی رو برای این فیلم گرفت)

 

این فریم انتخاب شده از زمانی که 1:26:19 از فیلم می گذره...زمانی که هیو گلاس که نقشش رو دی کاپریو بازی میکنه(به خاطرش بعد از سال ها بالاخره اسکار رو گرفت:ws37:)

 

بعد از اینکه سفر انتقام جویانه ی خودش رو با تنی زخم خورده شروع می کنه،برای رفع گرسنگی حاضر می شه که جگر خام یک حیوان رو بخوره!(تصویر برداری این صحنه واقعی هست و واقعا دی کاپریو جگر خام رو خورد! با این توضیح که دی کاپریو گیاه خواره!):ws37:

 

فرصت خوبی بود که از این صحنه بنویسم که این حرکتش شروع یک انتقامه...انتقامی که با خوردن خون هر لحظه داغ تر می شه...:icon_redface:

 

تصویر برداری تو این فیلم عالیه...امانوئل لویزکی! اسکار نوش جونت!:ws37:

 

 

خلاصه فیلم: داستان این فیلم در مورد یک گروه شکارچی است که در قرن نوزدهم به شکار می‌روند اما یکی از اعضای گروه توسط یک خرس گریزلی دریده می‌شود. او مورد سرقت قرار می‌گیرد و رها می‌شود تا بمیرد، اما به سختی موفق می‌شود در مقابل تمامی سختی‌ها مقاومت کند و نجات پیدا می‌کند. پس از نجات پیدا کردن، عازم یک سفر خطرناک می‌شود تا انتقامش را از کسانی که به او خیانت کرده‌اند و پسرش رو کشتند بگیرد…

لینک به دیدگاه

qauz9plzkxm3d5ez23d9.jpg

 

چهارمین فریم از فیلم:

 

مَکس دیوانه:جاده ی خشم (Mad Max: Fury Road 2015) به کارگردانی جُرج میلر هست.(8 اسکار گرفت برای تدوین، طراحی لباس ،چهره پردازی، طراحی تولید، صدا و صداگذاری)

 

1 دقیقه و 6 ثانیه از فیلم بگذره شما با این فریم مواجه میشین.همون مطلع فیلم.:ws37:

 

فیلم اسمش مکس دیوانه هست و شما عَقَبه ی سه قسمت قبل رو می دونین که همراه با دیوانگی هست و این سکوت اول فیلم شما رو کنجکاور می کنه!:ws38:

 

ولی یکهو...در یک لحظه همه چی در یک جنون آنی به اوج ترشح آدرنالین در بدنتون می شه!:banel_smiley_52:

 

پس چی بهتر از این که این صحنه رو آتشی زیر خاکستر توصیف کنم....سوکتی که باردار دیوانگی هست که چند پلک بعدش متولد می شه...:babygirl:

 

 

خلاصه فیلم: داستان آن دربارهٔ مکس روکاتانسکی (تام هاردی) که به نیروهای ایمپریتر فیوروسا (شارلیز ترون) می‌پیوندد تا طی تعقیب و گریزهای متوالی جاده‌ای از دست رهبر شروری به نام ایمورتان جو (هیو کیز-برن) و نیروهایش فرار کنند.

لینک به دیدگاه

ig2240szflas4rmpay33.jpg

 

پنجمین فریم از فیلم:

 

مریخی (The Martian 2015) به کارگردانی ریدلی اسکات هست.(با فیلم قبلی ش سر و صدای خیلی ها رو در آورد با این جبران کرد)

 

دقیقا 26 دقیقه از فیلم که بگذره شما با این فریم مواجه می شین،اونجا که مارک واتنی با بازی مت دیمون یک صلیب چوبی تو دستش هست و داره رو به فیلمی که داره با دوربین ضبط میکنه به صاحب صلیب توضیح می ده که این تنها وسیله ی قابل اشتعال بوده تو فضا و مجبوره که برای شلعه ور کردن و راه انداختن دستگاه اکسیژن ساز ازش استفاده کنه...البته جوری می خراشدش که اصل صلیب از بین نره...:w16:

 

بهانه ی خوبی بود برای نوشتن...از اونجا که مسیح رو همه به عنوان ناجی می شناسن...اینجا هم نماد چوبی اون ناجی یک فضانورد در قعر فضا شد...مت دیمون خیلی خوب بازی کرده...:w16:

 

نامزد هم شد واسه اسکار ولی رغیب سر سختی داشت و نتونست بگیره...کلا فیلم فضایی ها دیگه شده در غُرق این بازیگر...تو بین ستاره ای هم بازی داشت...البته اونجا نقشش منفی بود...:ws37:

 

 

خلاصه فیلم : گروهی شش نفره به مریخ آمده‌اند تا برروی آن، تحقیقاتِ مختلفی انجام دهند و بالاخره راهی برای زندگی در این کره‌ی خاکی پیدا کنند. در گیرودارِ این تحقیقات، ناگهان طوفانِ مهیب ووحشتناکی بلند می‌شود و محققانِ ناسا را مجاب به ترکِ اضطراری از مریخ می‌کند.

 

اما در راهِ بازگشت به سفینه، یکی از اعضای گروه، به نامِ «مارک واتنی» (مت دِیمون)، به جسمِ مجهولی برخورد می‌کند و از بقیه‌ی بچه‌ها، دور می‌افتد و گم می‌شود. فرمانده که دیگر فکر می‌کند او مُرده است، دستور می‌دهد سفینه را آتش کنند و به زمین باز گردند.

 

اما او واقعا نمرده است! فردای آن روز، «مارک» در نزدیکیِ یکی از اقامتگاه‌هایشان در مریخ به‌هوش می‌آید و تصمیم می‌گیرد تا چهار سالِ آینده که گروهی دیگر برای تحقیقاتِ فضایی، پا به این سیاره می‌گذارند زنده بماند. او در همین راستا، غذاهایِ باقی مانده در اقامتگاه را جیره‌بندی می‌کند و دست به کاشتِ سیب‌زمینی می‌زند تا این چهار سال را سر کند؛ اما افرادِ ناسا برروی زمین، خیلی زود متوجه می‌شوند که «مارک واتنی» زنده است و شروع به مخابره کردن با او می‌کنند. سپس تصمیم می‌گیرند که هرچه سریع‌تر به سراغ‌اش بروند

لینک به دیدگاه

ev30hzm5l7s1a5zrdnc9.jpg

 

ششمین فریم از فیلم:

 

فرشته ها با هم می آیند (1392) به کارگردانی حامد محمدی هست.(به تهیه کنندگی منوچهر محمدی پدرش!)

 

هشت دقیقه و 15 ثانیه از فیلم که بگذره شما با این فریم مواجه می شین که روحانی مرد فیلم برای همسر باردارش غذا درست کرده و خانوم هم نخورده و مرد خونه هم هنوز درست ننشسته..یکهو خانوم می گه من یک ویار دیگه دارم!...:ws37:

 

مرد با لبخند میگه هر بار می گین من تنو بدنم می لرزه...:icon_redface:

 

بعد تو سکانس بعد می بینین که تو پارک دارن بستنی می خورن...یعنی وسط شام...هنوز لقمه تو دهن نزاشته..ویار بستنی...:ws37:

 

فیلم نرمی هست...همین کارگردان نویسنده ی آثاری همچون طلا و مس با همین تم روحانی و زندگی خانوادگی ش و حوض نقاشی هم هست.:icon_redface:

 

ارزش دیدن داره...سر و شکل داره فیلم.:ws37:

 

 

خلاصه فیلم: این فیلم داستان یک روحانی جوان به نام احمد است که با همسرش لیلا در حالی با تنگدستی روزگار سپری می‌کنند که صاحب سه فرزند همزمان می‌شوند.

 

 

 

لینک به دیدگاه

lqtznewyzr2onxdocw37.jpg

 

هفتمین فریم از فیلم:

 

صعود ژوپیتر (Jupiter Ascending 2015) به کارگردانی واچوفسکی‌هاست.(دو تا برادر هستند،البته تا قبل از 2012 برادر بودن! الان بعد از تغییر جنسیت یکی شون خواهر و برادر هستن..یکی شون که لانا بود اسمش، الان لی لی هست اسمش:ws37:)

 

کلا فیلم در حد واچوفسکی هایی که سه گانه ی ماتریکس رو ساختن نیست! یعنی فیلم نامه ی ماتریکس 1 کجا! این فیلمنامه ی شُل وِل کجا!...5c6ipag2mnshmsf5ju3z.gif

 

ولی یک فریمش جالب بود...یک ساعت و 6 دقیقه و 10 ثانیه از فیلم که بگذره،یعنی اواسط فیلم می بینین که بعد از یک پروسه ی اداری که خیلی شبیه پروسه ی اداری تو زمین هست یعنی کاغذ بازی و اینور و اونور پاس داده شدن!...در مرحله ی آخر قرار هست با حک زدن نماد زمین بر رو دست بازیگر زن اول فیلم، زمین به نامش بشه!...

 

فرصت خوبی بود که بگیم الان این معامله واسش سود داشته یا زمین رو انداختن بهش!:w02:

 

 

خلاصه فیلم: داستان فیلم در آینده اتفاق می افتد و ما در این دوران با دختری به نام ژوپیتر جونز ( میلا کونیس) آشنا می شویم. ژوپیتر یکی از افراد رده طبقه پایین جامعه است که برای درآوردن خرج خودش و خانواده اش مجبور است خدمتکار باشد. اما زندگی سخت ژوپیتر زمانی سخت تر می شود که گروه های مختلف پی می برند وی دارای ویژگی هایی است که می تواند توازن قدرت را در آینده برهم بزند از این جهت بالم ( اِدی ردماین ) تعدادی افراد را به محل زندگی ژوپیتر اعزام می کند تا او را از بین ببرند اما سر بزنگاه فرد دیگری به نام کین ( چنینگ تاتم ) از راه می رسد و جان ژوپیتر را نجات می دهد. کین که هدفی خیرخواهانه دارد سعی در حفظ جان ژوپیتر دارد اما...

لینک به دیدگاه

5m03ya3ss0v88qtvs6s.jpg

 

هشتمین فریم از فیلم:

 

شرلوک هلمز: بازی سایه‌ها (Sherlock Holmes: A Game of Shadows) به کارگردانی گای ریچی هست.(معروف ترین فیلم هاش دو قسمت فیلم شرلوک هولمزه):ws37:

 

این قسمت دوم سری فیلم های شرلوک هولمزه...از قسمت اولش پُر کشش تر و جذاب تره...:w16:

یک ساعت و 56 دقیقه و 57 ثانیه از فیلم که بگذره به این فریم می رسیم...بعد از شطرنج ذهنی که بین اون دو نفر روی ایوان مشرف به یک دره می گذره...شطرنج ذهنی مقدمه ای هست برای یک زد و خورد...شرلوک به این نتیجه می رسه که در نهایت باید هم خودش و هم اونو از ایوون بندازه پایین...یعنی فرصتی برای نجات خودش نداشته...5c6ipag2mnshmsf5ju3z.gif

 

اما این تصور تماشاگر هست..همه چی تو سکانس نهایی مشخص می شه...:w16:

 

رابرت داونی جونیور خوب بازی کرده...حداقل از بازی هاش تو فیلم های کمپانی مارول بهتره...

 

خلاصه شد که من اون نوشته رو نوشتم...:icon_redface:

 

خلاصه فیلم:شرلوک هولمز با بازی "رابرت داونی جونیور" و دستیار قدیمی وم مورد اعتمادش دکتر واتسون "جود لا" و همراهی برادر بزرگتر شرلوک، مای کرافت و هولمزی و سیمزا قصد متوقف کردن دشمن دیرینه شان پروفسور موریارتی را دارند...

 

 

لینک به دیدگاه

deib8x5ty6x4ou56ce.jpg

 

نهمین فریم از فیلم انیمیشن:

 

مینیون ها (Minions 2015) به کارگردانی مشترک پیر کافین فرانسوی و کیل بلدا آمریکایی ساکن فرانسه هست.(این سه گانه من نفرت انگیز یک و دو مینینون ها کار این دو نفره که هم کارگردان هم انیماتور و البته پیر کافین صدا پیشه ی مینیون ها هم هست...:ws3:)

 

 

23 دقیقه و 13 ثانیه از این فیلم 91 دقیقه ای که بگذره با این فریم مواجه می شین...مینیون ها که مَلول شدن از بی اربابی! sigh.gif

 

یکهو ارباب از آسمون براشون می آد و آب از لب و لوچه شون برای ارباب جدید می ریزه..جهانی که معنای ارباب و رعیت به روز شده....این موجودات زرد رنگ هنوز به صورت سنتی اربابشون رو دوست دارن....به شکل ارباب خدایی!:ws37:

 

اینم بهانه شد برای نوشتن از این موجودات بامزه!hapydancsmil.gif

 

 

یعنی آدم بده 74 میلیون دلار یک انیمیشن بسازه...بعد 1.2 میلیارد برگرده خیلیه! :ws37:

 

تو رده ی 11 پر فروش ترین فیلم های جهانه! یک انیمیشن! w58.gif

 

 

دوستانی که ندیدن...اول من نفرت انگیز 1 و 2 رو ببینن بعد این فیلم رو..پیشنهاد منه..البته اگرم نبینین مشکلی نداره چون این فیلم داستان مستقلی داره...:w16:

 

 

 

خلاصه فیلم:داستان این انیمیشن، پیش درآمد فیلم من نفرت‌انگیز است که از سپیده دم زمان شروع می‌شود. مینیون‌ها که در ابتدا موجودات تک سلولی بودند، در طول سال‌ها و قرن‌ها تکامل پیدا کرده و در تمام این مدت هدفشان این است تا به بد ذات ترین اربابان خدمت کنند.

 

مینیون‌ها که به طور مداوم در نگه داشتن اربابان خود – از تی رکس گرفته تا ناپلئون – ناموفق هستند در یک غار ساکن می شوند اما چون خود را بدون ارباب می‌بینند دچار افسردگی می‌شوند. اما یک مینیون با نام کوین نقشه‌ای در سر دارد.

 

او به همراه دوستانش، استوارت و باب، سفری طولانی را آغاز می‌کنند تا بزرگترین و بدترین جنایتکاری که لایق خدمت به او بودند را پیدا کنند و عهد می کنند تا آن زمان هرگز به غار باز نگردند. این سه نفر در سفری هیجان انگیز قرار می‌گیرند که در نهایت آنها را به سوی ارباب بعدی خود یعنی اسکارلت قاتل بی شمار (ساندرا بولاک) هدایت می‌کند. قاتل بی شمار اولین تبهکار مؤنثی است که به این درجه رسیده.

 

آنها از قطب جنوب تا نیویورک ۱۹۶۸ سفر می‌کنند و سفرشان در نهایت به لندن ختم می‌شود، جایی که آنها باید به دستور ارباب جدیدشان (اسکارلت قاتل بی شمار) تاج ملکه الیزابت دوم را بدزدند اما...

لینک به دیدگاه
  • 3 هفته بعد...

mflhbguc8wp6ybp3ncs.jpg

 

دهمین فریم از فیلم:

 

خشم تایتان ها (Wrath of the Titans 2012) به کارگردانی جاناتان لیبسمن هست...زیاد مشهور نیست...طرفدارای انیمیشن نینجا باید بشناسنش قسمتی که سال 2014 از لاک پشت های نینجا اومد بیرون ایشون کارگردانی کرد...

 

4 دقیقه و 35 ثانیه که از فیلم بگذره...شما با این فریم مواجه می شین که خدای خدایان یونانی یعنی زئوس از آسمون ها می اد پایین خونه ی محقر پسر نیمه خدا -نیمه انسانش و برای نجات دنیای خدایان و البته دنیای انسان ها ازش کمک می خواد...:ws37:

 

برام جالب اومد این قضیه..همیشه نیاز از زمین بود...اجابت از آسمان...حالا برعکس شد..این شد بهونه ی نوشتن بر روی این فریم...:icon_redface:

 

فیلم در کل فیلم متوسطی هست...ولی تو فروش تونسته به دو برابر بودجه ی اولیه ش برسه...این دومین قسمت از این دست فیلم هست...ولی دیگه به سه نرسید...دیگه شما خود بدانید چرا!:whistle:

 

در این فیلم ستارگانی همچون سم ورتینگتون، روزاموند پایک، بیل نای، رالف فاینس، لیام نیسون و توبی کبل ایفای نقش کرده‌اند.

 

 

خلاصه داستان فیلم: یک فیلم افسانه‌ای و فانتزی آمریکایی محصول سال ۲۰۱۲، که ادامه فیلم برخورد تایتان‌ها در سال ۲۰۱۰ است. داستان فیلم یک دهه بعد از نسخه پیشین رخ می‌دهد، هنگامی که خدایان کنترل تایتان‌های زندانی شده را از دست داده‌اند و یکبار دیگر از پرسئوس برای نجات پدرش زئوس، شکست دادن تایتان‌ها و نجات بشریت درخواست کمک می‌کنند این فیلم که در دو نسخه سه بعدی و دو بعدی در دسترس است در تاریخ ۳۰ مارس ۲۰۱۲ منتشر شد.

لینک به دیدگاه
  • 2 ماه بعد...

l0dl996vynghgrwj3t0.jpg

 

یازدهمین فریم از فیلم:

 

کنستانتین (2005 Constantine) به کارگردانی فرانسیس لارنس هست...بیشتر فک کنم با این فیلم و فیلم عطش مبارزه(قسمت:اشتعال) بشناسینش...

 

17 دقیقه و 5 ثانیه که از فیلم بگذره...شما می بینین که یک درمونده ی مکزیکی که از لای خرابه های یک کلیسا یک خنجر پیدا میکنه که اون رو تحت کنترل خودش م یگیره...

 

و هر جا که میره به سمت هدفش...هر موجود زنده ای رو به واسطه ی طلسمش ار بین می بره...(تو این تصویر گله ی گاوها دارن تلف م یشن با رد شدن اون مرد با خنجر)

 

بهانه ای شد تا بنویسم از این طلسم و این حرکت افتادن گاوها که دومینو وار بود....:w16:

 

فیلم..یک فیلم بحث برانگیز شد..یک عده اون رو ضد دین می دونن...یک عده برعکس می گن آخرش امیدواری میده که هر کسی می تونه بخشیده بشه...

 

کلا من اون موقع که دیدمش فقط از جهت سرگرمی دیدمش...اصلا به این ماجراهایی که بعدش تو نقد ها اومد توجه نکرده بودم...:ws52:

 

کلا این کارگردان نشون داده بیشتر از ایدئولوژی.... فیلم های ترسناک دوست داره بسازه...یک فیلم دیگه 2 سال بعدش ساخت...به نام من افسانه ام! اونجا هم دنیا با یک ویروس ناشناخته مواجه می شد که همه رو زامبی میکنه!:banel_smiley_4:

 

کیانو ریوز بازی خوبی داره تو این فیلم...تو مایه های ماتریکس هست سطح بازیگری ش تو این فیلم...

 

بگذریم...

 

خلاصه داستان فیلم:جان کنستانتین یک جن‌گیر است. در پی کشف خودکشی ایزابلا دادسون، خواهر دوقلوی او (بازیگری ریچل وایس) به کنستانتین پناه می‌برد و در نتیجه می‌فهمد که مامون برای ورود به دنیا احتیاج به خون خدا دارد و این خون را می‌تواند از روی لکه‌های خون روی نیزه سرنوشت (همان نیزه‌ای که عیسی را به قتل رساند) به دست بیاورد. اما باید مامون درون بدن خواهر دوقلو حلول کند و با نیزه سرنوشت کشته شود تا بتواند جسم یابد ولی کنستانتین خودکشی می‌کند تا خود شیطان به دنبال او بیاید تا بفهمد پسرش از او جلو زده است و از شیطان می‌خواهد تا در مقابل از مرگ خواهر دوقلو جلوگیری کند و در این صورت از یکی از تبصره‌های خدواند یعنی قربانی استفاده می‌کند و می‌تواند به بهشت برود اما شیطان ناراحت از این کار فقط نیکوتین بدن او را که موجب سرطان ریه او شده است از او می‌گیرد به امید روزی که گناهانش موجب به جهنم رفتن او شود.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...