رفتن به مطلب

آموزش نرم افزار Digsilent power factory


ارسال های توصیه شده

نرم افزار PowerFactory یکی از قوی ترین نرم افزار های تحلیل شبکه های قدرت است که توسط شرکت DIGSILENT المان تهیه و ارتقاء یافته است.امروزه در اکثر مراکز و ادارات برق از این نرم افزار به عنوان یک نرم افزار پایه در محاسبه و تحلیل شبکه های قدرت استفاده می گردد.با بهره گیری از این نرم افزار قادر خواهیم بود یک شبکه گشترده را با تمام تجهیزات آن شبیه سازی نموده و محاسباتی همچون:

پخش بار،اتصال کوتاه،شبیه سازی حالت گذرا ،آنالیز پایداری،شبیه سازی راه اندازی موتور، جایابی بهینه خازن،قابلیت اطمینان ،پخش بار اقتصادی ،کاهش شبکه ،بهینه سازی سایز کابل،بهینه سازی نقاط گره باز و دها موارد دیگر را مورد محاسبه قرار دهیم.لذا یادگیری کار با این نرم افزار می تواند برای مهندسین برق بالاخص گرایش های قدرت و شبکه بسیار مفید باشد و با توجه به استفاده گسترده در ادارات برق از این نرم افزار می تواند امتیازی جهت جذب در ادارات و شرکت های برق فعال در زمینه شبکه محسوب شود.

فایلی را در ارتباط با آموزش نرم افزار Digsilent PowerFactory Version 13.0 برای شما دوستان آماده کرده ام. این راهنما در سه قسمت Demo، مقدماتی و پیشرفته تهیه شده است. بخش Demo در 9 فصل، بخش مقدماتی در 16 فصل و بخش پیشرفته در 6 فصل قابل دریافت می باشد. این راهنمای فارسی توسط برق منطقه ای فارس تهیه شده است.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...