رفتن به مطلب

طراحی سالن کنسرت و مجموعه مسکونی


Tamana73

ارسال های توصیه شده

سالن کنسرت هامبورگ توسط معماران، Herzog & De meuron، در خط ساحلی رودخانه Elbe طراحی شده است. این پروژه در سال 2007 آغاز و به طور جسورانه ای بر روی ساختمان تاریخی انبار بنا شده است، که هم اینک در حال توسعه و تحقق می باشد. در واقع این پروژه توسط 1700 شمع بتنی مسلح پشتیبانی می شود و نمای آن نیز متشکل از 1100 پانل شیشه ای است.

به طور کلی، این ساختمان دارای یک سالن کنسرت بزرگ با ظرفیت 2100 صندلی و مجموعه مسکونی هتل با 250 اتاق و 45 واحد آپارتمان مجزا می باشد. همچنین، برنامه ریزی بر آن بوده تا تاریخ 11 ژانویه سال 2017 افتتاح گردد.

 

1507_elbphilharmonie_westansicht_abend2_foto_thies_raetzke-(1).jpg

elbphilharmonie-concert-hall-hafencity-hamburg-herzog-de-meuron-designboom-04.jpgelbphilharmonie-concert-hall-hafencity-hamburg-herzog-de-meuron-designboom-06.jpgelbphilharmonie_foto_maxim_schulz_12.jpgherzog-de-meuron-elbphilharmonie-concert-hall-hamburg-germany-designboom-08.jpgherzog-de-meuron-elbphilharmonie-concert-hall-hamburg-germany-designboom-09.jpgherzog-de-meuron-elbphilharmonie-concert-hall-hamburg-germany-designboom-12.jpgherzog-de-meuron-elbphilharmonie-concert-hall-hamburg-germany-designboom-13.jpgherzog-de-meuron-elbphilharmonie-concert-hall-hamburg-germany-designboom-14.jpgherzog-de-meuron-elbphilharmonie-concert-hall-hamburg-germany-designboom-X-818x546.jpg

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...