رفتن به مطلب

15 برنانه ازبهترینهای ورزش وتناسب اندام


Mohammad-Ali

ارسال های توصیه شده

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

این برنامه همانطور که از نامش پیداست میتواند شما را از چاقی مفرط برهاند به طوری که بتوانید روزی 5 کیلومتر بدوید. این برنامه قادر است با برنامه MyFitnessPal ارتباط برقرار کند، آهنگ هایی که برایش در نظر میگیرید را هنگام دویدن برای شما پخش کند و آمار دقیقی از دویدن های شما را ثبت کند. برنامه همچنین دارای تمرینات ورزشی از پیش تعیین شده همچون از صفر تا 10 کیلومتر، از 5 کیلومتر تا 10 کیلومتر و نیمه ماراتون است که میتوانید از آنها به عنوان برنامه ورزشی خود استفاده کنید. نسخه رایگان برنامه حالت آزمایشی دارد و قیمت نسخه کامل آن 1.60 دلار است.

11868.jpg

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

ورزش کردن بسیار مهم است اما اگر رژیم غذایی مناسبی نداشته باشید نمیتوانید نتیجه لازم را از آن بگیرید. این برنامه یکی از بهترین برنامه های تناسب اندام برای سیستم های اندرویدی است که به رژیم غذایی نیز توجه کرده است و میتواند میزان کالری مصرفی شما را نیز ثبت کند. برنامه دارای بانک اطلاعاتی با اطلاعات مربوط به 4 میلیون غذای مختلف است به طوری که شما بتوانید غذای مناسب خود را پیدا کنید و حساب دقیقی از کالری مصرفی خود داشته باشید. ضمنا برنامه دارای یک پورتال وب است که میتوانید از آن نیز استفاده کنید. نسخه حرفه ای برنامه را میتوانید به قیمت 99 سنت از درون نسخه رایگان آن خریداری نمایید.

Calorie-Counter-by-MyFitnessPal-screenshot-2016-840x473.jpg

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

وقتی صحبت از برنامه های تناسب اندام و ورزشی میشود Endomondo را میتوان بهترین بهترین ها دانست. شما با استفاده از این برنامه میتوانید همواره به آماری از تناسب اندام و عملکرد خود در زمینه انجام تمرینات ورزشی دسترسی داشته باشید، صحبت های انرژی بخش خود را ضبط کنید و برای دوستان تان ارسال کنید یا به صحبت های انرژی بخش آنها گوش دهید و خیلی کارهای دیگر. اشتراک ماهیانه برنامه 2.50 دلار است که با خرید آن میتوانید برنامه ورزشی خودتان را درست کنید، آمار و تحلیل ضربان قلب خود را ببینید، از شر آگهی های تبلیغاتی برنامه خلاص شوید و … این برنامه از جمله معروفترین برنامه های تناسب اندام است. ضمنا دارای وبسایتی نیز میباشد که از طریق آن میتوانید برنامه های ورزشی خود را از رایانه شخصی تان نیز دنبال کنید.

endomondo.png

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

بسیاری از برنامه های تناسب اندام برنامه های ورزشی از پیش تعیین شده دارند که شما را ملزم به انجام آنها میکنند اما این برنامه دقیقا خلاف آن را انجام میدهد یعنی به شما اجازه میدهد هر تمرین ورزشی که خودتان دوست دارید انجام دهید و آمار آن را نیز داشته باشید. البته برنامه دارای بانک اطلاعاتی تمرینات ورزشی مختلف میباشد که میتوانید تمرین مورد علاقه تان را از بین آنها انتخاب کنید. در اصل شما میتوانید برنامه ورزشی تان را کاملا مطابق با نیازهای خود طراحی کنید. این برنامه کاملا رایگان است و هیچ گونه آگهی تبلیغاتی در آن نشان داده نمیشود. اگر به دنبال تناسب اندام به روش خودتان هستید حتما از این برنامه استفاده کنید.

FitNote-screenshot.jpg

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برنامه ای برای نگه داشتن آمار فعالیت های ورزشی خود و میزان موفقیت تان در تناسب اندام، این برنامه که ساخت گوگل است رویکردی کمینه تر (مینیمال تر) نسبت به سایر برنامه هایی که در اینجا معرفی میشوند دارد ولی این به معنای ضعف آن نیست. در واقع اگر شما به دنبال برنامه ای هستید که هم کارایی بالایی داشته باشد و هم شما را خیلی درگیر خود نکند ما این برنامه را به شما پیشنهاد میدهیم. برنامه کاملا رایگان است و هیچ گونه خرید درون برنامه ای نیز در آن لحاظ نشده است. علاوه بر این سازگاری آن با اندروید پوششی (نسخه ای از اندروید که برای ساعت های هوشمند طراحی شده است) از سایر برنامه هایی که در اینجا به آنها میپردازیم بیشتر است.

Google-Fit-screenshot-2016-840x473.jpg

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

هنوز نمیدانیم که آن را یک برنامه بنامیم یا یک بازی! اما Ingress هر چه که باشد با رویکرد سرگرم کننده و بازی گونه خود میتواند شما را وادار به فعالیت و ورزش کند. در این برنامه بازی هایی در نظر گرفته شده اند که مستلزم دویدن، دوچرخه سواری و … در دنیای واقعی هستند. همه میدانیم که قدم اول یعنی بیرون رفتن از خانه برای انجام ورزش ساده ای همچون دویدن یا حتی پیاده روی سخت ترین قدم است اما این برنامه همین کار را در قالب یک بازی تبدیل به کاری مفرح برای شما میکند. در بازی که برای شما در نظر گرفته شده باید به بیرون از خانه بروید به این طرف و آن طرف بدوید و پورتال های هک دشمن را غیرفعال کنید! علاوه بر این ماموریت های مختلف دیگری نیز در بازی هست که انجام همه آنها مستلزم فعالیت بدنی است. شما حتی میتوانید ماموریت های خودتان را درست کنید و انجام دهید.

niantic-ingress-hangout.jpg

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

یکی از بهترین برنامه های رایگان که در یک کلام میخواهد مربی ورزشی شما باشد و دلیلی هم نیست که مانع آن شوید! این برنامه حاوی بیش از 1300 حرکت ورزشی است که انجام همه آنها را در قالب انیمیشن های ساده به شما نشان میدهد. برنامه دارای برنامه های ورزشی برای تناسب اندام نیز هست و میتواند آمار مربوط به تناسب اندام شما را نیز نگه دارد. همچنین شما میتوانید به شبکه اجتماعی افرادی که از این برنامه استفاده میکنند نیز بپیوندید. وبسایت برنامه هم به شما کمک میکند تا بتوانید آمار فعالیت های ورزشی و تناسب اندام خود را از هر جایی دنبال کنید.

f-6548-66428d0a3f.jpg

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برنامه ای با تمرکز روی ورزش دو که خیلی ها از آن استفاده میکنند. این برنامه علاوه بر نگه داشتن آمار دویدن های شما میتواند مسیرهایی را برای دویدن شما تعیین کند، آمار عملکرد شما را نگه دارد، برنامه هایی ورزشی برایتان درست کند و با دستگاه های سنجش ضربان قلب نیز سازگار است. البته برنامه به غیر از ورزش دو تمرینات ورزشی دیگری را نیز شامل میشود ولی تمرکز آن همانطور که گفته شد روی دویدن است. اگر شما اهل دوی ماراتون هستید یا حتی میخواهید بخشی از آن را تجربه کنید باز هم میتوانید از مسیرهای دوی ماراتون این برنامه استفاده کنید. ضمنا برنامه قابلیت ارتباط با دیگر برنامه های تناسب اندام که برخی از آنها در این مقاله آورده شده اند و همچنین اتصال به برخی سخت افزارهای تناسب اندام را نیز داراست.

Runkeeper-screenshot-2016-840x473.jpg

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

یکی از بهترین برنامه های تناسب اندام با هزاران کاربر و امکان تعیین موقعیت مکانی شما در حین دویدن، پیاده روی و دوچرخه سواری با استفاده از جی پی اس گوشی یا تبلت تان، این برنامه قادر است آمار فعالیت های ورزشی و تناسب اندام شما را در قالب نمودارهای مختلف نشان دهد و پیشخوان هایی (پنل هایی) دارد که شما میتوانید به دلخواه خود آنها را تغییر دهید به طوری که فقط اطلاعاتی را به شما نشان دهند که به آنها نیاز دارید. همچنین برنامه از اندروید پوششی (نسخه ای از اندروید برای ساعت های هوشمند) نیز پشتیبانی میکند و میتواند با برنامه های معروف پخش موسیقی نیز ارتباط برقرار کند به طوری که شما بتوانید در حین ورزش به موسیقی نیز گوش دهید. علاوه بر این برنامه دارای افزونه ای است که امکان ارتباط آن را با ساعت های هوشمند سونی نیز فراهم میاورد.

FGemKdSgk8IweuMwf-d8dBpTvQfoL0aRnlnpNYWFQTr14jAInuyv7v1voIYdzqgxVQ=h900

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

با هزاران تمرین رایگان و برنامه های تمرین پریمیوم که به شما در رسیدن به اهداف تناسب اندامتان کمک می کند، بهترین شکل زندگی خود را داشته باشید. Workout Trainer یک برنامه برتر برای اندروید است – حالا آن را دانلود کنید!

 

 

مربیان شخصی تایید شده شما، از طریق راهنمایی های کامل دستورالعمل های زمان بندی شده، صوتی، تصویری و ویدئویی گام به گام همراه با پشت گرمی شما را راهنمایی می کنند! چه در حال انجام تمرینات وزن بدن در خانه یا بلند کردن وزنه ها در بدنسازی هستید، Skimble Workout Trainer یک همراه تناسب اندام نهایی است. شما همچنین می توانید منطقه تمرکز خود را انتخاب کنید و برای رسیدن به عضلات شکم شش تکه، کاهش وزن، بهبود دویدن خود، تمرین یوگا و بیشتر از این برنامه استفاده کنید.

 

 

Workout Trainer برای کسانی که می خواهند بدون استفاده از هر گونه تجهیزات ورزشی خوش اندام باشند ایده آل می باشد. همچنین برای کسانی که از تاباتا، تمرین شدید اینتروال (HIIT)، تمرینات زمان بندی شده، CrossFit WOD و تمرین 7 دقیقه ای علمی لذت می برند عالی است.

 

 

Workout Trainer بهترین برنامه برای کمک به شما در مواجه شدن با اهداف خود و ایجاد انگیزه می باشد.

workout-trainer-120630.jpg

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

Sworkit Pro Personal Trainer به عنوان یک مربی شخصی عمل می کند. این نرم افزار همانند یک مربی همیشه شما را تحت نظر خواهد داشت و می توانید با استفاده از آن تمریناتتان همیشه پیگیری کنید. این نرم افزار به ویژه برای کسانی که زمان کافی برای مراجعه به باشگاه ندارند را می توان به عنوان یکی از بهترین گزینه ها دانست.

 

 

این نرم افزار دارای مجموعه ای از تمرینات می باشد که شما می توانید طبق اصولی که در Sworkit Pro Personal Trainer نمایش داده شده است، آنها را انجام دهید. همچنین یک سری ویدئو آموزشی نیز در این نرم افزار وجود دارد که امکان انجام تمرینات را به صورت عملی برایتان فراهم خواهد کرد. این ویدئوها با کیفیت بالایی نیز آماده شده اند که جزئیات انجام حرکات را نیز به خوبی نمایش خواهند داد.

Sworkit-screenshot-2016-840x473.jpg

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

نرم افزاری برای پیگیری دوچرخه سواری توسط GPS، تجزیه و تحلیل عملکر خود و ثبت و مقایسه رکورد خود با دوستان و مردم محلی می باشد. پیگیری مسافت، سرعت، ارتفاع و کالری مصرف شده، مشاهده نقشه مسافت طی شده توسط شما، بدست آوردن اطلاعات ضربان قلب توسط سنسورها، مقایسه خود با ورزشکاران هم سن و هم وزن خود و … از امکانات این برنامه می باشد.

best-cycling-apps-strava-cycling-screenshots-120720.jpg

 

Sports Tracker Running Cycling

نرم افزاری برای ورزش دوستان ،نرم افزار Sports Tracker مدیریت ورزش را در اختیار کاربر می گذارد .این نرم افزار با داشتن gps ، مناسب برای ورزش های دوچرخه سواری، اسکی، اسنوبورد، قایقرانی، پرواز و … است. این نرم افزار بصورت زنده به شما اطلاعات را می دهد همچنین این اطلاعات ها شامل سرعت، فاصله، ارتفاع، ضربان قلب، تنفس و … همراه با ارزیابی آن ها می باشد.

New_Dashboard_Cycling_Km.png

 

Progression

برنامه‌ی سلامت و تناسب اندام!

اگر به فکر کاهش وزن خود هستید، این برنامه به شما در برنامه‌ریزی ورزش کمک می‌کند. در روزهای مختلف برنامه‌ی ورزشی تنظیم کنید و مطابق آن شروع به تمرین کنید. میزان ورزشی را که انجام داده‌اید را بر روی نمودار ببینید. از ویژگی‌های خوب این برنامه، امکان همگام‌سازی آن با دراپ‌باکس و Back up گرفتن از اطلاعات ورزشی‌تان است.

Progression-screenshot-710x399.jpg

 

Pocket Yoga

اگر شما هم از علاقه مندان به یوگا هستید و دوست دارید همواره این حرکات را در هر جایی تمرین کنید ما برای شما نرم افزار Pocket Yoga را آماده دانلود کرده ایم ، یک بسته بی نظیر برای انجام و تمرین حرکات یوگا در هر جایی !

نرم افزار حرکات یوگا را در سه سط با سه Level مختلف و در مجموعه 27 جلسه راهنمایی می کند. تفسیر صوتی و تصویری هر مرحله ، حرکات مصور و انیمیشنی و یک فرهنگ لغت برای مزایای هر حرکت از جمله ویژگی های این نرم افزار می باشد که در ادامه به صورت کامل به ویژگی های برتر این نرم افزار خواهیم پرداخت. نرم افزار قابلیت نصب روی اندروید 2.2 به بالا را داراست.

Pocket-Yoga-screenshot.jpg

لینک به دیدگاه

این برنامه یعنی 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
 نصب کردم واقعا همینجوریه که گفته مثلا چندتا الماس میزاره یابان بعدی 300متراونورتر باید بری اونجا همه اینکارها باgps یعنی باید حتما حرکت کنی .

سازندها نمی دونم چه فکری کردند! کی حال داره رابره ولی بدجور کیف میده اینم ازدیجیتال برای اونای که هی توسرفناوری میزنن میگن آدمو تنبل می کنه.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...