رفتن به مطلب

افزونه جديد فايرفاكس براي رمزگذاري اطلاعات


ارسال های توصیه شده

افزونه جديد فايرفاكس براي رمزگذاري اطلاعات ...:icon_gol::icon_gol::ws2:

خبرگزاري فارس: به تازگي افزونه جديدي براي مرورگر فايرفاكس عرضه شده كه كاربران با استفاده از آن مي توانند در زمان استفاده از برخي سايت ها تمامي اطلاعات خود را رمزگذاري كنند.

A0717464.jpg

 

به گزارش فارس به نقل از بتانيوز، اين افزونه HTTPS Everywhere نام دارد و به دنبال افزايش نگراني هاي كاربران در مورد عدم حفظ حريم شخصي در زمان استفاده از سايت هاي اينترنتي عرضه مي شود.

اين افزونه با برخي سرويس هاي وبلاگ نويسي، شبكه هاي اجتماعي، خدمات جستجوي گوگل، ويكي پديا، سايت روزنامه نيويورك تايمز و چند روزنامه ديگر، سايت پي پال سازگاري دارد.

 

اين افزونه به جاي پروتكل HTTP از پروتكل ايمن HTTPS براي برقراري ارتباط استفاده مي كند. هر چند حتي در صورت استفاده از اين پروتكل هم نمي توان 100 درصد به عدم مشاهده اطلاعات شخصي توسط اشخاص ثالث اطمينان داشت.

تاكنون افزونه هاي متعددي براي كاربران فايرفاكس و به منظور حفظ امنيت آنها عرضه شده و هر يك از اين افزونه ها از شيوه هاي منحصر به فردي براي حفاظت از كاربران استفاده مي كنند.

تغيير آدرس IP كاربر از جمله ديگر روش هاي مورد استفاده است.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...