رفتن به مطلب

دكتر عميديان مسئول ساماندهي شبكه هاي اجتماعي شد


saba mn

ارسال های توصیه شده

با حكم وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات

 

[h=2]دكتر عميديان مسئول ساماندهي شبكه هاي اجتماعي شد[/h]

به موجب حكمي از سوي دكتر واعظي وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات، دكتر عميديان معاون وزير و رئيس سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي، مسئول ساماندهي شبكه هاي اجتماعي شد.

 

4817047_435.jpgبه گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دکتر محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات معاون خود و رئیست سازمان تنظیم مقررات رادیوی را مسئول ساماندهی شبکه های اجتماعی کرد، در متن اين حكم آمده است:

 

با عنايت به سرعت تحول فناوري اطلاعات و ارتباطات و نيز گسترش شبكه هاي اجتماعي خارجي در كشور، لزوم ساماندهي فضاي مجازي امري اجتناب ناپذير مي باشد. براي مقابله و مواجهه هوشمندانه با مشكلات عديده ناشي از اين شبكه ها، استفاده حداكثري از تمام ظرفيت هاي كشور براي تسريع و تسهيل در ايجاد و توسعه شبكه هاي اجتماعي بومي ضروري است.

 

لذا با توجه به اهميت موضوع مسئوليت ساماندهي شبكه هاي اجتماعي به جناب عالي محول تا با همكاري و همياري كليه عوامل ذي ربط و بهره گيري از ظرفيت ها و امكانات وزارت، سازمان ها و شركت هاي تابعه، زمينه فراگير شدن شبكه هاي اجتماعي بومي را فراهم سازيد.

 

محمود واعظی

 

 

انتهای پیام/

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...