رفتن به مطلب

دانشگاه امیرکبیر، میزبان همایش علمی دانشجویی «مهندسی مواد و متالورژی»


ارسال های توصیه شده

[h=1] دانشگاه امیرکبیر، میزبان همایش علمی دانشجویی «مهندسی مواد و متالورژی»

[/h] سیزدهمین همایش علمی دانشجویی مهندسی مواد و متالورژی، ۵ و ۶ مهرماه امسال به میزبانی دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود.

4 به گزارش ایسنا، دانشجویان و دانشگاهیان، پژوهشگران، متخصصین وکارشناسان صنایع می‌توانند یافته‌ها، دستاوردها و تجربیات خود را در تمامی زمینه‌های مرتبط با مهندسی متالورژی و علم مواد، اعم از مباحث تئوری و کاربردی و سایر حوزه‌های مرتبط به این رشته به دبیرخانه کنفرانس ارسال کنند.

 

محورهای این همایش شامل «مهندسی متالورژی: خواص فیزیکی و مکانیکی مواد، ریخته گری، مهندسی سطح، شکل‌دهی مواد، متالورژی استخراجی، جوشکاری، خوردگی، مدیریت تولید مواد، الکتروشیمی، متالورژی پودر، شبیه‌سازی، مدل‌سازی فرایند، بررسی‌های غیرمخرب و بهینه‌سازی فرایند» و «مهندسی مواد: سرامیک، مواد پلیمری، کامپوزیت، بیومواد، مواد پیشرفته، مواد هوشمند، مواد نانو، مواد سبز (زیست‌سازگار)، انرژی‌های نو، فیزیک حالت جامد، خواص الکتریکی و مغناطیسی مواد، سنتز مواد، بازیافت و فرایندهای ساخت و تولید مواد» است.

 

بر اساس اعلام دبیرخانه همایش، تمامی مقالات پذیرفته شده در سیزدهمین همایش علمی و دانشجویی مهندسی مواد و متالورژی در پایگاه ISC و CIVILICA نمایه می‌شود. همچنین مقالات منتخب این همایش در نشریه‌های «علمی پژوهشی سرامیک»، «علمی پژوهشی مهندسی متالورژی»، «علمی پژوهشی مهندسی متالورژی دانشگاه فردوسی مشهد»، «علمی پژوهشی علوم و مهندسی خوردگی»، «علمی پژوهشی مواد نوین»، «علمی پژوهشی ریخته‌گری» و «علمی پژوهشی مهندسی سطح» منتشر خواهد شد.

 

محققان و دانشجویانی که تاکنون موفق به ارسال چکیده مقالات به این همایش نشده‌اند، می‌توانند مقالات کامل خود را تا ۲۰ مردادماه امسال از طریق پایگاه اینترنتی همایش علمی دانشجویی مهندسی مواد و متالورژی به نشانی

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
ارسال کنند.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...