رفتن به مطلب

تا آوار رو سرمون خراب نشه بفکر چاره نمی افتیم .


ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در

اولش صبر میکنیم که کار از کار بگذره بعدش میخوایم توسط بنگاههای خیریه و یا صدقه و اینا به مردم کمک کنیم.

فکر نمیکنیم که چه عاملی باعث دعوای زن و شوهران جوان میشه , بعد که کار از کار گذشت , گلریزانی ترتیب میدیم که داماد بخت برگشته رو که نتونسته مهریه رو بده و تو زندان مونده , از زندان ازاد کنیم.

مشابه این موارد هزار تا هزاره.

ما چرا نمیخواهیم با دور اندیشی طوری زندگی کنیم که مجبور نشیم بعد از خرابی بصره بخوایم با صدقه و این جور کمک ها به مردم کمک کنیم ؟

هر روز قدرت و ارزش پولمون پائین میاد و کاری براش نمیکنیم . بعد که کن فیکون شد , سعی میکنیم با داده وام های با بهره نجومی , به جوانان کمک کنیم که کار و تولید داشته باشن.

روزی که انقلای شد , طلای 18 عیار مثقالی 200 تومن بود . بله درست خوندی . هر مثقال حدود 4/608 گرم هست . الان همان طلا مثقالی 500000 تومان شده. ( کجای دنیا ارزش پول مملکت تا این حد پائین میاد و کسی کاری براش نمیکنه؟

آیا این مصیبت های عظیم با دادن صدقه و گلریزون و کمک های مردمی و صندوق صدقات و اینا , از بین میره ؟

چرا مسئولان دور اندیش نیستند؟

  • Like 3
ارسال شده در

خردمند آن نیست که چون در کاری می‌افتد بکوشد تا از آن کار بیرون آید، خردمند آنست که بکوشد در کاری نیفتد . نصیحه الملوک

این یعنی دولتمردان ما خردمندانه خدمت نمیکنند . چون همش از چاله در میان و تو چاه می افتن.

  • Like 3
ارسال شده در

هرچی بگیم عینه تف سربالاس

تنها هدفش خود ماییم

  • Like 2
ارسال شده در

چيكار كنيم وقتي پول نيست چجوري سقفو تعمير كنيم؟

  • Like 2
ارسال شده در
چيكار كنيم وقتي پول نيست چجوري سقفو تعمير كنيم؟

منظورت همون آوار هستش که رو سرمون خراب میشه ؟ :ws28:

اونو دیگه کاریش نمیشه کرد. پول هم باشه درست بشو نخواهد شد.

  • Like 2
ارسال شده در

سلام یه چیزمیگم ولی نگید دوباره پای سیاست وکشید وسط "بعضی هاشون سیاسته"

می تونه تازنگ زدی که دعواشده بیاد ودعوارا بخابونه ولی اینکارانمی کنه باید اونها همدیگه رابزنند یابکشند کاربه دادسرا به دادگاه پلیسو.....بکشه می دونید این وسط چقدر اشتغال ایجادمی شه .

هرمشکلی که پیش میاد چندوجه داره مخصوصا تو ......... که اصولا ما وجه بدبختیشیم. ولی طرف خوب هم داره .

جنگ ماطرف بدشو می بینیم ودلمون می سوزه ولی یک سیاستمدار برنامه داره اونقداین هدف بزرگ هست که جون آدم ارزش نداره.

ببخشید اگه بی ربطه:icon_gol:

  • Like 1
ارسال شده در
سلام یه چیزمیگم ولی نگید دوباره پای سیاست وکشید وسط "بعضی هاشون سیاسته"

می تونه تازنگ زدی که دعواشده بیاد ودعوارا بخابونه ولی اینکارانمی کنه باید اونها همدیگه رابزنند یابکشند کاربه دادسرا به دادگاه پلیسو.....بکشه می دونید این وسط چقدر اشتغال ایجادمی شه .

هرمشکلی که پیش میاد چندوجه داره مخصوصا تو ......... که اصولا ما وجه بدبختیشیم. ولی طرف خوب هم داره .

جنگ ماطرف بدشو می بینیم ودلمون می سوزه ولی یک سیاستمدار برنامه داره اونقداین هدف بزرگ هست که جون آدم ارزش نداره.

ببخشید اگه بی ربطه:icon_gol:

ربط که داره . ولی من نفهمیدم این سیاسی ش کجاش بود؟

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
×
×
  • اضافه کردن...