رفتن به مطلب

محیط بان پارک ملی بمو هم به ضرب گلوله شکارچیان شهید شد


ارسال های توصیه شده

در کمتر از ۴۸ ساعت از شهادت دو تن از محیط بانان کشورمان در هرمزگان، متأسفانه یکی دیگر از محیط بانان کشورمان حین انجام وظیفه در درگیری با شکارچیان غیرمجاز مورد اصابت گلوله قرار گرفت و متأسفانه در بیمارستان بر اثر جراحات وارده، چشم از جهان فروبست؛ با این حساب، شمار شهدای محیط‌بان بار دیگر به روز شد و به عدد ۱۱۹ شهید رسید.

 

در کمتر از ۴۸ ساعت، سه تن از محیط بانان کشور حین انجام وظیفه برای دفاع از طبیعت ایران مظلومانه به دست شکارچیان متخلف به شهادت رسیدند.

 

 

 

به گزارش «تابناک»، پس از

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
در درگیری با شکارچیان مسلح و رقم خوردن رویدادی خونین و تلخ در جنوب کشورمان، ساعاتی پیش، یکی دیگر از محیط بانان کشورمان مورد اصابت گلوله شکارچیان متخلف قرار گرفت و متأسفانه بر اثر جراحات وارده در بیمارستان چشم از جهان بست.

 

 

 

«منوچهر شجاعیان»، محیط‌بان پارک ملی بمو، در حالی به دیار باقی شتافت که حوالی ساعت ۱۶ عصر روز جمعه در درگیری مسلحانه در محل خدمت خود، به ضرب گلوله شکارچیان متخلف از ناحیه سر و گردن هدف گلوله قرار گرفته و پس از آن، به وسیله بالگرد به بیمارستان شهید رجایی شیراز منتقل شده بود.

 

 

606585_534.jpg

 

 

رئیس اداره پارک ملی بمو، با اعلام این خبر که ضاربین شجاعیان دستگیر شده‌اند، گفت: منوچهر شجاعی از ناحیه کتف راست و گردن هدف گلوله اسلحه شکاری ساچمه زنی قرار گرفت و پس از اصابت گلوله به درون پرتگاهی سقوط کرد.

 

 

وی افزود: دو شکارچی متخلف هم اکنون در پاسگاه انتظامی بازداشت هستند و از آنها یک اسلحه شکاری تک لول قاچاق و یک اسلحه شکاری دو لول مجاز کشف و ضبط شده است.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...