رفتن به مطلب

موقع خرید ازدست فروش به چی فکرمی کنیم ؟


ارسال های توصیه شده

ارسال شده در

سلام

موقع خرید ازدست فروش به چی فکرمی کنیم ؟

موقع کمک به گدایان به چی فکرمی کنیم ؟

موقع خرید ازافغا نیها ی که بساط کردن به چی فکرمی کنیم ؟

یه افغانی بساط کفاشی داره به چی فکرمی کنیم وکفشمون رابه اومی دهیم تاتعمیرکند ؟

  • Like 1
ارسال شده در

به قیمت:ws3:

به خدا

افغانی ندیدم:whistle::whistle::whistle::whistle::whistle::whistle:

  • Like 1
ارسال شده در
به قیمت:ws3:

به خدا

افغانی ندیدم:whistle::whistle::whistle::whistle::whistle::whistle:

سلام کجایی مهندس.

ایرانی دیدید:ws3:

  • Like 1
ارسال شده در
سلام

موقع خرید ازدست فوش به چی فکرمی کنیم ؟

موقع کمک به گدایان به چی فکرمی کنیم ؟

موقع خرید ازافغا نیها ی که بساط کردن به چی فکرمی کنیم ؟

یه افغانی بساط کفاشی داره به چی فکرمی کنیم وکفشمون رابه اومی دهیم تاتعمیرکند ؟

 

دست فوش؟ :ws28::ws28: با دست فحاشی میکنه ؟ :ws28::ws28::ws28: یاد علیرضا و تیم طراحی افتادم :ws28:

به چی باید فکر کنیم ؟ خب بنده خدا داره کاسبی میکنه دیگه چه حسی باید داشته باشی ؟پول میدی جنسو میگیری .....

در مورد بقیه هم کامنتی ندارم

ولی کلا عاشق دور زدن قواننیو پیچوندنم نمیدونم چرا !!! از دست فروش خرید کنم !! خریدهای خارجی رو به جای گمرک با کمک چتر باز محترم وارد کنم :ws28: دستکاری کردن چراغ قرمز چهار راه سر کوچه، دور زدن مخابراتو اداره برقو و امثالش .

ولی هیچی مثل این حال نمیده که یک چتر باز بارت رو بیاره تحویلت بده به ریش گمرک بلند بخندی

البته چتر باز کار درستا نه این هله هوله هایی که گیر میکنن

بچه مشتی باشه و اگرم به ارگانایی (حالا بگذریم ) احیانا وصل باشه که دیگه محشره

  • Like 2
ارسال شده در
سلام کجایی مهندس.

ایرانی دیدید:ws3:

 

نه ندیدم چه شکلی هست؟:hanghead:

  • Like 1
ارسال شده در
نه ندیدم چه شکلی هست؟:hanghead:

موجوداتی بدون ریش وسبیل ظاهری فریبنده که نوع نروماده معلوم نیست ولی درگذشته نرها موجوداتی سبیل داربودند که روبه انقراض هستند.:a030:

  • Like 1
ارسال شده در
موجوداتی بدون ریش وسبیل ظاهری فریبنده که نوع نروماده معلوم نیست ولی درگذشته نرها موجوداتی سبیل داربودند که روبه انقراض هستند.:a030:

:sad0::sad0::sad0::sad0::sad0::sad0::sad0::sad0::sad0::sad0::sad0::sad0::sad0::sad0::sad0::sad0::sad0::sad0::sad0:

  • Like 1
ارسال شده در

من به گدا کمک نمیکنم

  • Like 1
ارسال شده در
من به گدا کمک نمیکنم

 

تو باج نگیر کمک نمیخواد بکنی :ws28:

  • Like 1

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
×
×
  • اضافه کردن...