رفتن به مطلب

با این برنامه پنجره‌های فولدرها را مانند یک مرورگر اینترنتی با تب‌های کنار یکدیگر استفاده کنید


ارسال های توصیه شده

clover-1.jpg

 

 

اگر از آن دسته کاربرانی هستید که از شیوه همیشگی مرور فایل‌ها در ویندوز خسته‌ شده‌اید، برنامه‌ای را معرفی می‌کنیم که پنجره‌های فولدرها را مانند یک مرورگر اینترنتی با تب‌های کنار یکدیگر در اختیار شما قرار می‌دهد

 

 

این روزها سرویس‌های اینترنتی به اندا‌زه‌ای رواج پیدا کرده که در بسیاری از مواقع، کارِ کاربر با دسترسی به یک مرورگر اینترنتی راه می‌افتد و با این حساب می‌توان گفت کاربرانی هستند که بیشتر وقت خود را در مرورگرهای اینترنتی می‌گذرانند. یکی از مشخصه‌های بارز مرورگرهای اینترنتی امکان باز کردن چند صفحه در قالب تب‌های مختلف است. این ویژگی باعث می‌شود بدون اینکه تمرکز کاربر از بین برود، بتواند همزمان چند صفحه را در دسترس داشته باشد. نرم‌افزاری که به شما معرفی می‌کنیم همین امکان را در حین بررسی و مرور فایل‌های مستقر در کامپیوتر به کاربر می‌دهد. نام این نرم‌افزار پرکاربرد و خوش دست، Clover است.

 

 

جالب است بدانید

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
از تمامی سیستم‌عامل‌های ویندوز تا ویندوز ایکس‌‌پی پشتیبانی می‌کند و
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
فرآیند نصب و راه‌اندازی Clover هم قلق خاصی ندارد، پس از نصب این نرم‌افزار در اکسپلورر ویندوز قرار می‌گیرد و از این پس کاربران قادر هستند همانند مرورگرهای اینترنتی در اکسپلورر ویندوز خود چندین صفحه یا همان تب را باز کنند.

 

 

clover-2.jpg

 

کلیک راست بر روی سربرگ تب نیز باعث می‌شود یک تب جدید ایجاد کرده یا اینکه تب باز شده را سنجاق کنید. برای انجام این موارد کلید‌های میانبری نیز در Clover تعبیه شده است. اگر هم با موس بر روی یکی از تب‌های باز شده بروید قادر هستید به با استفاده از اسکرول موس بین پوشه‌هایی که در این تب‌ها باز هستند به سرعت سوییچ کنید.

 

 

نرم‌افزار Clover دارای تنظیمات به خصوصی نیز هست، برای وارد شدن به قسمت تنظیمات کافی است تا بر روی آیکونی که در قسمت سمت چپ قرار گرفته و مانند آچار است کلیک کرده تا به منوی Settings وارد شوید، در این قسمت تنظیمات مختلفی را می‌توان اعمال کرد.

 

 

سازندگان نرم‌افزار Clover فکر همه جای کار را کرده‌اند و کاربر حتی قادر است پوشه‌های پر کاربرد خود را به صورت بوکمارک برای این نرم‌افزار مشخص کند تا در دفعات بعدی به سرعت به پوشه‌های مورد نیاز دسترسی داشته باشد. اگر با تمام تعریف و تمجید‌هایی که از Clover کردیم،‌باز هم این نرم‌افزار باب میل شما نبود به راحتی می‌توانید آنرا Uninstall کنید.

 

 

 

منبع: فارنت

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...