رفتن به مطلب

با خدمات نقشه گوگل ، خانه بخريد


ارسال های توصیه شده

با خدمات نقشه گوگل ، خانه بخريد ... :icon_gol::icon_gol:

1389/03/29

 

 

خدمات ياد شده كه Google Maps Property نام گرفته نه تنها در آمريكا بلكه در بسياری از ديگر كشورهای جهان در دسترس است. سرويس ياد شده حتی برای جمهوری آذربايجان در شمال ايران هم فعال شده است...

علاقه‌مندان به خرید خانه و مشاوران املاك از این پس می توانند با استفاده از سرویس نقشه گوگل به دنبال یافتن ملك دلخواه خود برای خرید یا اجاره باشند.

 

به گزارش پی سی پرو، سرویس یاد شده با همكاری آژانس های املاك راه اندازی شده است. كاربران با رجوع به نقشه های محلی گوگل می توانند بر روی نقاط علامت شده كلیك كنند. سپس پنجره ای باز می شود و مشخصات دقیق هر ملك كه برای خرید یا اجاره عرضه شده ظاهر می شود.

 

خدمات یاد شده كه Google Maps Property نام گرفته نه تنها در آمریكا بلكه در بسیاری از دیگر كشورهای جهان در دسترس است. سرویس یاد شده حتی برای جمهوری آذربایجان در شمال ایران هم فعال شده است.

 

برای استفاده از این سرویس به طور دقیق تر كاربران می توانند نام شهر یا محله مورد نظرشان را در بخش جستجو وارد كنند و فهرست تمام املاك موجود را مشاهده كنند.

 

امكان مرتب كردن املاك موجود بر اساس قیمت، تعداد اتاق خواب ها و نوع ملك اعم از خانه ویلا و آپارتمان در این بخش پیش بینی شده است. هم اكنون 9 مشاور املاك عمده فعال در جهان با این سرویس گوگل همكاری می كنند.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...