رفتن به مطلب

اوباما: با قاطعیت در کنار مسلمانان آمریکا می‌ایستم


Imaaan

ارسال های توصیه شده

«باراک اوباما» رئیس جمهوری آمریکا در پیامی به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان گفت: بر صیانت از حقوق مدنی همه آمریکایی ها صرف نظر از ظاهر یا مذهب آنها متعهد هستم و با قاطعیت در کنار مسلمانان آمریکا می ایستم.

73378_300.jpg

 

آفتاب :

اوباما در این پیام که بر روی وب سایت کاخ سفید منتشر شده است، افزود: در حالی که حلول ماه جدید آغازگر ماهی مقدس است، من و میشل (همسر اوباما) بهترین آرزوها را برای مسلمانان آمریکا و سراسر جهان داریم.

 

به گزارش آفتاب، رئیس جمهوری آمریکا اضافه کرد: برای بسیاری این ماه، فرصتی برای تمرکز بر رشد معنوی، بخشش، صبر و تحمل و انعطاف پذیری و حفظ وحدت در میان جوامع مسلمان است. هر درس در جایگاه خودش عمیق است و در کنار هم، یکپارچگی هماهنگ را نشان می دهد.

 

اوباما تصریح کرد: در حالی که مسلمانان آمریکا ماه مقدس را جشن می گیرند، یادآوری می کنم که همه ما یک خانواده آمریکایی هستیم. من در مخالفت با همه صداهایی که تلاش می کنند بین ما تفرقه بیندازند و آزادی های مذهبی و حقوق مدنی مان را محدود کنند، با قاطعیت در کنار مسلمانان آمریکا می ایستم.

 

رئیس جمهوری آمریکا گفت: من همچنان بر صیانت از حقوق مدنی همه آمریکایی ها صرف نظر از مذهب یا ظاهر آنها متعهد هستم و بر اصول مشترک انسانی و کمک به صلح و عدالت برای همه تاکید دارم.

 

اوباما خاطر نشان کرد: بسیاری از مسلمانان ممکن است نتوانند امسال در آسایش خانه های خود ماه رمضان را گرامی بدارند یا حتی استطاعت مالی آن را نداشته باشند. ما باید به همکاری با هم، برای رفع درد و رنج این افراد کمک کنیم. این شرایط نادر، تعهدات جمعی ما را برای حراست از شان انسانی همگان یادآوری می کند.

 

رئیس جمهوری آمریکا در این پیام تاکید کرد: ما به استقبال از مهاجران و پناهجویان در کشورمان از جمله مسلمانان ادامه خواهیم داد.

 

به گزارش ایرنا، اظهارات اوباما در استقبال از پناهجویان مسلمان در حالی مطرح شده که «دونالد ترامپ» نامزد جمهوری خواه انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا با ورود مسلمانان به این کشور در صورت پیروزی اش در انتخابات مخالفت کرده است.

 

این نامزد جنجالی جمهوری خواه وعده داده در صورتی که به کاخ سفید برود، کمیته ای به سرپرستی شهردار سابق نیویورک تشکیل خواهد داد که مامور بررسی آنچه خواهد بود که او «ترویسم مسلمانان افراطی» نامید و طرح جلوگیری از ورود مسلمانان به خاک آمریکا را اجرا خواهد کرد.

 

ترامپ در اظهارات دیگری که عقب نشینی از مواضع قبلی اش را نشان می داد، مدعی شد که جلوگیری از ورود پناهجویان مسلمان به خاک آمریکا آنها را وادار خواهد کرد که برای حل این مشکل به مبارزه با داعش روی آورند.

 

بر اساس یک برآورد رسانه ای در آمریکا، بین دو تا هفت میلیون مسلمان در این کشور ساکن هستند و جمعیت مسلمانان آمریکا به دلیل مهاجرت، افزایش زاد و ولد و گرایش روز افزون به دین مبین اسلام در حال افزایش است.

لینک به دیدگاه

اول بگم همون ایران اسلامی بسه دیگه آمریکا رو ولش کنید .

 

اوباما فکرمی کنه مسلمان یه چیزالکیه بایدبگم ما چغرترازایناهستیم بازم میگیم "مرگ برامریکا"

ولی به نظرم اوباما آمریکاراخراب کرده .

لینک به دیدگاه
اول بگم همون ایران اسلامی بسه دیگه آمریکا رو ولش کنید .

 

اوباما فکرمی کنه مسلمان یه چیزالکیه بایدبگم ما چغرترازایناهستیم بازم میگیم "مرگ برامریکا"

ولی به نظرم اوباما آمریکاراخراب کرده .

 

اون جمله رو خطاب به مسلمانان آمريكا گفته، نه شما. يعني حقوق شهروندي.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...