رفتن به مطلب

تعطيلی 4ساعته فرودگاههای استان تهران در روز14 خرداد


ارسال های توصیه شده

[h=2]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
تعطيلی 4ساعته فرودگاههای استان تهران در روز14 خرداد[/h]

مدير روابط عمومی سازمان هواپيمايی كشوری از بسته شدن چهار ساعته فرودگاههای استان تهران به مناسبت برگزاری مراسم ارتحال بنيانگذار جمهوری اسلامی ايران حضرت امام خمينی (ره) در روز 14خردادماه خبرداد.

 

4619075_100.jpgبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا جعفرزاده مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی كشوری، گفت: با صدور نوتام (اطلاعیه هوانوردی) از ساعت 7:45 تا 12 روز 14خردادماه فرودگاههای واقع در استان تهران از جمله فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره)، فرودگاه مهرآباد، پیام، آزادی، مهر شهر كرج، آبیك، مجموعه آسمان ری و مجموعه سپهر بسته اعلام می شود.

جعفرزاده با بیان اینكه براساس نوتام(اطلاعیه هوانوردی) بسته شدن این فرودگاهها به تمامی شركت های هواپیمایی داخلی و خارجی اعلام شده است از ایرلاین ها خواست مكررا تغییر برنامه روز 14 خرداد را اطلاع رسانی و مسافران را نسبت به چگونگی زمان حضورشان در فرودگاه مطلع نمایند.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی كشوری در ادامه یادآورشد: از آنجا كه این بسته شدن فرودگاه ها در نشریه اطلاعات هوانوردی(AIP) گنجانده شده است، شركت های هواپیمایی موظف هستند با توجه به لحاظ كردن این موضوع نسبت به تنظیم برنامه پروای خود اقدام كنند، برهمین اساس با برگزاری جلسات متعدد برنامه پرواز هواپیماها در خارج از ساعات یادشده تنظیم شده و تلاش می شود خللی در برنامه پروازی شركت های هواپیمایی ایجاد نشود.

انتهای پیام

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...