رفتن به مطلب

پیست اسکی گازپروم سوچی‬‎


somaye azizi

ارسال های توصیه شده

[h=3]پیست اسکی گازپروم سوچی‬‎[/h] یکی از از این مکان های جذاب و شلوغ در تور روسیه ،پیست اسکی گازپروم ست که در شهر سوچی واقع شده است مجموعه ای خانوادگی است. در این مجموعه گردشگران در ارتفاع 1435 متری رشته کوه پسخاکو به اسکی می پردازند. گاندولایی سریع و السیر اسکی بازان را به ابتدای پیست منتقل می کند. گازپروم مکانی عالی برای اسکی تفریحی غیرحرفه ای ها به شمار می رود.این پیست یکی از امن ترین استراحتگاه ها و بهترین پیست های اسکی روسیه در سوچی می باشد.

 

 

ski_resort_gazprom_mountain_resort_6-logo.jpgپیست اسکی گازپروم سوچی‬‎

 

پیست اسکی گازپروم یکی از مراکز تفریحی سوچی در کشور روسیه می باشد که دارای دارای 15 پست اسکی از پایین قله گازپروم کوتاه ترین پیست (301 متر) و طولانی ترین (2390 متر) ختم می شود. عرض این پیست ها از 20 متر آغاز و به 63 متر ختم می شود که برای سهولت در رفت آمد اسکی بازان 6 تله سی یژ و تله اسکی به اختلاف ارتفاع (333 متر) الی (3015 متر) تعبیه گردیده است و زمان جابه جای بالابر 3 الی 5 دقیقه و طولانی ترین 12 الی 15 دقیقه میرساند ساعت کاری تله اسکی روزای دوشنبه الی چهارشنبه از ساعت 9 الی 17 و روز پنج شنبه الی شنبه و روزای تعطیل رسمی از ساعت 9 الی 21 است.

ski_resort_gazprom_mountain_resort_2-logo.jpgپیست اسکی گازپروم

 

ski_resort_gazprom_mountain_resort_1-logo.jpg

پیست اسکی گازپروم سوچی‬‎ مسیرهای متفاوتی برای گذراندن اوقات فراغت دارد که ما تو این پست این مسیر ها را براتون باز گو میکنیم و یا میتونید برای دیدن این مسیرها به این لینک بروید. مسیرهای برای مبتدیان:

 

 

  • B، C، D، – 7 اختصاص داده شده قسمت (سبز و آبی) مناسب و ایده آل برای مبتدیان است. لازم به ذکر بدون اغراق بهترین مسیر برای یادگیری در Krasnaya Polyana. بسیاری از مسیر ها با نور مجهز و در دسترس برای مهمانان در تاریکی است.
  • مسیرهای پیاده روی برای اسکی بازان با تجربه
  • F – 3 (سیاه و سفید) اختصاص داده شده.
  • مسیرهای پیاده روی برای تمام خانواده
  • G، H، I – 8 اختصاص داده شده (سبز، آبی، قرمز) که مناسب برای اسک خانوادگی است. این یک منطقه جدید برای اسکی، که قرار است برای راه اندازی در 2014-2015 فصل از سال است. در اینجا در آن قرار دارد گسترده ترین (تا 120 متر) و طولانی ترین (تا 1900 متر) مسیر.

 

ski_resort_gazprom_mountain_resort_5-logo.jpgپیست اسکی گازپروم

 

ski_resort_gazprom_mountain_resort_3-logo.jpgپیست اسکی گازپروم سوچی‬‎

 

ski_resort_gazprom_mountain_resort_7-logo1.jpgپیست اسکی گازپروم سوچی‬‎

 

ski_resort_gazprom_mountain_resort_4-logo.jpgپیست اسکی گازپروم سوچی‬‎

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...