رفتن به مطلب

هشدار درباره یک ماده خطرناک در این برند مشهور خمیردندان!


mherdad

ارسال های توصیه شده

در یک خمیر دندان مشهور دانه‌های پلاستیکی مضر که برای سلامت دهان و دندان مضر است کشف شده است.

4282335_847.jpg

به گزارش

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

؛

به تازگی درآگهی‌های بازرگانی یک شرکت تولید کننده خمیر دندان نوعی جدیدی از خمیر دندان تبلیغ می‌شود که بنابر ادعای شرکت دانه‌های کوچکی در خمیر دندان ها وجود دارد که این میکرو دانه‌ها‌ پلاک ها دندانی را از دندان خارج می‌کند و باعث می‌شود که دندان‌ها سفید شوند و از پوسیدگی دندان‌ها جلوگیری شود.

 

 

اما سوال اینجاست که این میکرودانه ها در این خمیر دندان ها چیست؟این شرکت در تبلیغات خود اظهار داشته است که این دانه های ریز استفاده از پوست نارگیل و دانه‌ی زردآلو لایه بردارهای طبیعی هستند که به زیبایی و سلامت دندان ها کمک می‌کند اما حقیقت چیزی خلاف این‌هاست . این شرکت به جای استفاده از این مواد طبیعی بی‌خطر از میکرودانه‌های پلاستیکی که باعث از بین بردن پلاک ها می‌شود استفاده می کند.

 

 

این دانه‌های پلاستیکی پلاک دندان را به سادگی از روی دندان برمی دارند اما اثرات بسیار مخربی بر روی دندان‌ ها باقی می‌گذارند جنجال ها از زمانی آغاز شد که در لثه برخی بیماران دانه‌های پلاستیکی دیده شده بود بسیاری از افراد اظهار داشتند که ما اغلب فکر می‌کنیم چیزی شبیه به پوسته‌ی ذرت بوده این دندانها یالثه‌های ما یک گرده است.

 

 

گفتنی است، که این تکه های پلاستیکی با گذشت زمان نیز از دندان باشد جدا نمی‌شوند. دندان‌پزشکان در گفتگو با واشنگتن پست اظهار داشتند این دانه‌ها یا تکه‌های پلاستیکی از هم گسسته یا تجربه نمی‌شوند، و برای مدت‌های طولانی حتی برای سال‌ها روی دندان یا لثه باقی می‌مانند که با باقی ماندن این مواد بر روی لثه، لثه ها دچار التهاب می‌شوند.

 

 

علاوه بر این‌ها با چسبیدن این دانه ها یا تکه‌های پلاستیکی بر روی لثه و دندان باکتری‌ها محل مناسبی برای زندگی پیدا می‌کنندو احتمالا باعث ایجاد حفره ،‌آبسه شوند که از مشکلات شدید دهان و دندان است و به دنبال این بیماری‌ها هزاران دلار بایدخرج درمان این بیماری‌ها کرد.

 

 

یک وبلاگ نویس مشهور دندان اشاره کرده است که نتایج آزمایشات این تکه‌های پلاستیکی نیز نگران کننده بوده است زیرا استون و الکل نیز این تکه‌های پلاستیکی را در خود حل نمی‌کنند.

 

 

خبر خوب این است که کرست(‍‍crest) تولید کننده اصلی این خمیر دندان ها درمان خارج کردن این تکه‌های پلاستیکی از این خمیر دندان هاست . با این حال شما باید به عنوان یک مصرف کننده باهوش و دانا تا ماه مارچ 2016 که فرآیند خروج این مواد از خمیر دندان‌ها به طول می‌انجامد از مصرف این خمیر دندان ها اجتناب کنید.

 

 

یکی از بزرگترین مشکلات آن است که انجمن دندانپزشکی آمریکاو سازمان غذا و دارو حامی سازندگان این میکرو دانه ها هستند به همین دلیل ممکن است درآینده نیز دیگر شرکت‌های سازنده خمیر دندان از این مواد استفاده کنند به همین دلیل خمیر دندان های طبیعی بهترین خمیر دندان برای استفاده شما و خانواده است.

 

 

محصولات سلامت و زیبایی قرار است که احساس شما را بهتر کنند و شما سالم تر و زیبا تر به نظر برسید نه اینکه سلامتی شما را از بین ببرند. این یک نمونه از آسیب‌های این محصولات به سلامتی شما بود بهتر است در انتخاب خمیر دندان خود دقت کنید.

 

 

انتهای پیام/

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...