رفتن به مطلب

هولناک‌ترین‌ آزمایشات بشر؛ خلق موجود ترکیبی انسان و شامپانزه+تصاویر


mherdad

ارسال های توصیه شده

دانشمندان معمولا برای اثبات و انکار آزمایشات خود کارهای عجیبی انجام می‌دهند که گاها پا را از حدشان فراتر می‌گذارند و جان خودشان را به خطر می‌اندازند.

به گزارش خبرنگار

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

دانشمندان معمولا برای اثبات و انکار آزمایشات خود کارهای عجیبی انجام می‌دهند که گاها پا را از حدشان فراتر می‌گذارند و جان خودشان را به خطر می‌اندازند.

 

گاهی اوقات بعضی از این آزمایشات بهتر است روی حیوانات انجام گیرد اما دانشمندان پا را از حدشان فراتر ‌گذاشته و جان خودشان را به خطر می‌اندازند. بعضی از این آزمایشات باعث مشکلات جدی برای موجوداتی که آزمایش روی آن‌ها انجام شده می‌شود. مطالبی که به آن اشاره می‌کنیم از جمله آزمایشاتی است که به عنوان عجیب‌ترین آزمایشات ثبت شده‌است.

 

1. انسان کردن: دانشمندان سعی کرده‌اند تا موجودی از ترکیب انسان و شامپانزه خلق کنند. دانشمند روسی که قصد این کار را داشت عکس‌العمل خوبی از مقامات دولتی ندید بنابراین در سال 1927 به آفریقا فرار کرد. اما با توجه با اجرای آزمایش او، نتیجه دلخواهش اتفاق نیافتاد و او برای تکرار آزمایشش با یک اورانگوتان به روسیه باز گشت.

 

4267413_764.jpg

 

2. سگ دو سر: ولادمیر دمیکوف روسی در سال 1954 پنهانی سگی که دو سر داشت را جراحی کرد. او طوری جراحی کرد که توانست دو سگ را سالم عمل کند.

 

4267419_960.jpg

 

3. دانشمندان برای اینکه تاثیر ال‌اس‌دی را روی فیل‌ها بفهمند، 297 میلی‌گرم ال‌اس‌دی به او تزریق کردند. این میزان 300 برابر میزانی بود که انسان‌ها مصرف می‌کنند. اما فیل بیچاره ظرف یک ساعت جان خود را از دست داد.

 

4267420_616.jpg

 

4. سر سگ: دانشمندان برای اینکه متوجه شوند که آیا دستگاه می‌تواند سر بریده سگ را زنده نگه دارد سر سگی را بریدند. آن‌ها به سگ غذا دادند و دیدند که از زیر گردن او بیرون آمد.

 

4267421_525.jpg

 

انتهای پیام/

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...