Mohammad Aref 120452 اشتراک گذاری ارسال شده در 22 اسفند، ۱۳۹۴ پروژه شهر رویداد مدار (گردشگری و اقتصاد فرهنگ در کلانشهرها) توسط آرش نصر اصفهانی و نظارت دکتر محمدمهدی اردبیلی تحت عنوان گزارش 317 مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران در مهر 1394 تهیه شده که فایل PDF اون از لینک داده شده قابل دانلود هستش. فهرست مطالب: مقدمه فرهنگ و اقتصاد اهمیت فرهنگ در توسعه شهری مفاهیم و اصطلاحات تعریف رویداد مفهوم شهر رویداد مدار شهر خلاق برندسازی شهری منافع اجتماعی محلی منافع بازاریابان شهری منافع مشتریان خارجی (بازدیدکنندگان و کسانی که به دنبال تغییر محل هستند) بازاریابی شهری نمونه های جهانی نمونه اول: آمستردام، هلند نمونه دوم: ادینبورگ، اسکاتلند نمونه سوم: بارسلونا، اسپانیا نمونه چهارم: رتردام، هلند نمونه پنجم: شانگهای-پکن، چین نمونه ششم: منچستر، انگلستان نتیجه گیری منابع 1 لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده