رفتن به مطلب

پیاده روهای مخصوص تلفن همراه


ارسال های توصیه شده

امروزه تعداد تلفن های همراه بیش از شمار انسان های روی زمین است و بر اساس ارقام ارائه شده توسط شرکت های مخابراتی تعداد آن ها به 5 / 7 میلیارد گوشی رسیده است. این در حالی است که تعداد انسان ها در حدود 2 / 7 میلیارد نفر تخمین زده می شود. اشتیاق مردم به آنلاین بودن این روزها سبب شده است تا شاهد افراد بیشتری باشیم که در خیابان ها راه می روند اما غرق در تلفن همراه خودشان هستند. البته فقط در صورتی می توانیم شاهد چنین صحنه ای باشیم که خودمان به صفحه گوشی تلفن همراه خود زل نزده باشیم.

 

تحقیقی که در سال 2013 در دانشگاه ایالتی اوهایو انجام شد، نشان می دهد که در این ایالت صدمات و جراحات ناشی از حواس پرتیِ عابران پیاده به سرعت در حال افزایش است و از تعداد 256 نفر در سال 2005 به 1506 نفر در سال 2010 رسیده است. جوانان بخش عمده این مصدومان را تشکیل می دهند. این حواس پرتیِ ناشی از اعتیاد به گوشی های هوشمند باعث افزایش خطرات جانی برای کاربران شده و تعداد حوادث ناگوار برای عابران پیاده به سرعت در حال افزایش است. برخی شهرهای جهان با طراحی و ایجاد مسیرهای مخصوص تلفن همراه در صدد مقابله با این مشکل برآمده اند که در زیر به چند مورد از آنها اشاره می شود.

 

نمونه های آمریکا، چین و بلژیک را در مقاله زیر می توانید مطالعه کنید.

 

دانلود مقاله

لینک به دیدگاه

تو مدارس اکثر کشور های مترقی و مدرن ،مهارت های خاص زندگی رو از همون ابتدا به کودک یاد میدهند،مهارت های زندگی در دنیای دیجیتال هم جزو همان آموزه هاست.ولی در کشور های رو به رشد مردم الابختکی زندگی میکنند.

5 سال هست که من نتونستم به این همسایه مون تو آپارتمان یاد بدهم که این در خونه شونو آروم ببنده که نمیفهمه.و بقیه ماجرا ها که محصول زندگی تو کشور های جهان سومی است.

لینک به دیدگاه
این مشکل نسبت به فرهنگ مردم هر منطقه ای فرق میکنه.در افرادی که میزان دانش زندگی شهریشان کم هست این نوع رفتار بیشتر دیده میشه.

 

البته یکی از نمونه هایی که اینکار انجام شده تو آمریکا و داخل دانشگاه هستش. یعنی هم یه قشر تحصیلکرده و هم تو یه کشور پیشرفته. نمیشه گفت اینجور رفتارها تو اونجاها وجود نداره. فقط بعضی جاها غلظتش بیشتره

لینک به دیدگاه
البته یکی از نمونه هایی که اینکار انجام شده تو آمریکا و داخل دانشگاه هستش. یعنی هم یه قشر تحصیلکرده و هم تو یه کشور پیشرفته. نمیشه گفت اینجور رفتارها تو اونجاها وجود نداره. فقط بعضی جاها غلظتش بیشتره

 

بهتون قول میدم که80 درصد اونایی که تو دانشگاههای آمریکا رفتارشون مشکل داره ، همان دانشجو هایی هستند که به اون ایالت ها مهاجرت کردن.اینو یکی از دوستان مسیحی ام که اونجا ساکن هست میگفت.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...